Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Barış Manço’m unutmadık seni

Barış Manço’m unutmadık seni
 

Unutamadık seni Barış Manço’m unutmadık seni
Dağlar dağlar der gezerdik seninle 
İşte hendek işte deve der hendekleri aşardık seninle
Selam gönderirdin bize gönül dağından
Çocuklar seninle neşelenirdi şarkılarından
Unutamadık seni Barış Manço’m unutmadık seni
 
Ağlama değmez hayat derdin
Ağlattın gittin anlıyorsanız beni bana yeter dedin
Kozan yaylasından geldim Barış'tır adım
Bugün varsak yarın yoğuz doğrudur sözüm
Bir gün elbet biter vadem çağırır rahman dedin gittin
Unutamadık seni Barış Manço’m unutmadık seni
 
Çivi çiviyi söker derler soğuktan donanı buzla ovarlar
Ben zaten yanmışım dostlar peki beni fırına mı koysalar
Zeytin suyuna kuru ekmek böyle gelmiş böyle gidecek dedin
Gönüllerin derdine derman olduk cacık yemeyi sevdirdin
Unutamadık seni Barış Manço’m unutmadık seni
 
Çoktan uçmuş güvercin tahta masam devrilmiş
Can dostum çomar uykuda
Tatlı komşu Ayşe teyze Emekli Salih Öğretmen
Hepinize hepinize elveda
Dostlar elveda dedin çektin gittin sözlerinle gittin
Unutamadık seni Barış Manço’m unutmadık seni
 
Rahmanın davetine evet dedin gittin
Yaz dostum güzel sevmeyene adam denir mi?
Yaz dostum selam almayana yiğit denir mi?
Yaz dostum altı üstü beş metrelik bez için
Yaz dostum boşa geçmiş ömre yaşam denir mi?
Yaz tahtaya bir daha tut defteri kitabı
Sarı çizmeli Mehmet ağa bir gün öder hesabı
Dedin gittin
Unutamadık seni Barış Manço’m unutmadık seni
 
Kul Mehmet’im çocukluğum şarkılarınla geçti gülümsedi
Güzelliğin, tüm renkleri gülümseyen gönlünde aşikârdı
Neşe mutluluk gülümserdi şarkılarında sözlerinde
Ellerinle büyüttüğün çiçeğini kopardılar 
Çiçeğimi kopardın sen ellere verdin
Çiçeğimi kopardın sen ellere verdin dedin gittin
Yüreğimizde büyüdün
Unutamadık seni Barış Manço’m unutmadık seni
Mehmet Aluç
__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...
 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..