Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '09

 
Kategori
Müzik
 

Barış Manço

Seni tanıdığımda, daha çocuktum. Senin şarkılarınla büyüdü bizim kuşak. Öyle bir sevgiydi ki askerlik için ilk defa saçlarını kestirmiş ve ben o resimlerini nerede bulduysam kesip odamın duvarlarına yapıştırmıştım.

İşte böyle bir sevgiydi.

Dün akşam televizyon izlerken (geç saatte) baktım Ferhat Göçer'in programı olan kanaldayım. Ferhat Göçer, Kutsi ile beraber BARIŞ MANÇO'nun şarkılkarını söylüyor, tabiiki mest oldum.
Bir önceki akşam da siyaset meydanında Ali Kırca, BARIŞ'ı anmış. O programı seyredemedim çok yazık oldu.

2 ŞUBATI hiç unutmayacağız, şarkılarını söylerek, seni anacağız.

Zaten o şarkılar unutulur mu??? Büyük, küçük herkesin hala dilinde.

KOL DÜĞMELERİ'nin yeri bende çok farklıdır.

Daha hala bazı kanallarda 7 den 77 ye isimli program gösterimde. Oturup seyrediyorum. Seni seyrediyorum.

Bilmiyorum, BARIŞ MANÇO, CEM KARACA vb. gibi sanatçılar gelir mi?Türkiye'ye.

Onlar bir ekoldü, öyle içimize işlemişler ki unutmak mümkün değil.

EYYY, ÇOCUKLARIN SEVGİLİSİ BARIŞ, sen hep içimizdesin ve orada yaşayacaksın.

Biliyorum, yarın MODA ayağa kalkacak, seni anmak için ve sen bundan haberdarsın, oralarda, yukarlarda biryerlerde olanları izleyeceksin.

Seni çok seviyoruz, sen ölmedin içimizde ve şarkılarında yaşıyorsun.

Toz pembeliklerle BARIŞ cennet mekanın olsun.

3NF


 
Toplam blog
: 40
: 762
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

1960 doğumlu, ilkokulu Zühtüpaşa İlkokulu'nda bitirmiş, orta öğremimini Çamlıca Kız Lisesi'nde alt..