Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '18

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Barış Özcan ve Zinciri Kırma

Barış Özcan ve Zinciri Kırma
 

Barış Özcan


BARIŞ ÖZCAN 'ın videolarını izlemenizi şiddetle öneririm,
 
Yüzbinlerce takipçisi olan Youtuber gençlerin bazıları bana göre o kadar boş, saçma sapan ki,
Ben izlemeye tahammül edemiyorum,
 
Barış Özcan'ın bir çok bilgiyi barındıran aydınlatıcı, ufuk açıcı videoları ile hiç bilmediğimiz dünyaların kapısı açılıyor,
Birkaç videosunu izledikten sonra bana hak vereceksiniz,
 
4 yıldır her Pazar günü yeni video yayınlıyor,
Son videosu 16 Aralık Pazar günü yayınladı ve aşağıda özetleyeceğim konuları anlatıyor,
Zinciri Kırma videoları çok başarılı,
 
Spiral Hedef Tahtası
2019'da ZİNCİRİ KIRMA HEDEFİM 
 
Yılın bu son 15 gününde kendine bir hediye düşün diyor,
Biri Kendi doğumgünün, bireysel
Biri de Yılın doğumgünü,  toplumsal,
 
Sen kendine bir hediye verecek olsan bu ne olurdu?
 
Uzun süre sende etkisini gösterecek olan birşey hayal et,
Aynaya bak "kendinde değiştirmek istediğin şey ne?" bunu düşün,
 
Gideceğin yolu bil!
Hedefini belirle,
Hedef hediyesi ver kendine,
Zinciri kırma takvimini doldur,
 
Önce Hedef Belirle,
Önümüzdeki Yıl  Ne Olmak İstiyorsun?
İsteklerini sırala ve hedefe dönüştür,
 
Hedef ölçülebilir olmalı,
Örneğin, "her gün yürümek istiyorum" dersen istek olur,
"Her gün 10 bin adım atacağım" dersen bu istek hedefe dönüşür,
 
Her gün yaptıklarına bu takvime çarpı atarak bir zincir oluşturabilirsin,
 
Kendine verdiği sözü gerçekleştirmek için 3 engel var, onlar ne?
1. Gerçekçi olmayan hedefler
2. İlerlemeni takip etmediğin zaman
3.  Unuttuğun zaman 
 
Atılan küçük adımlar istikrarlı olarak atıldığında başarıya ulaştığını görüyorsun....
 
Bu çarpılarla zincir oluşturduğunda;
Bilgilerin lineer olarak arttığında
Bilgeliğin logaritmek olarak çoğalır
Yılın başında alınan kararlar 10 kat daha fazla uygulanıyor
(Araştırmalar bunu söylüyor)
 
Bu yıl 2019 için en az bir hedef belirle, bu zinciri kırma takvimi ve metodolojisi ile ben de sana hizmet edeyim,
 
Bu yıl yeni yılın doğumgünü senin de doğumgünün olsun....
 
Benim geçen yılki hedefim; Bendeki Bana Yeter! diyerek alışveriş bağımlılığından kurtulmaktı, ihtiyacım dışında hiçbirşey almamaktı
Gururla söylüyorum ki, BAŞARDIM
 
2019 yılı Hedefimi düşünmedim daha ama en kısa zamanda karar verip ilan edeceğim,
İlan edince uymak daha kolay oluyor, tavsiye ederim.....
 
 
https://fatmacanbulaterdem.wordpress.com/
https://mavianne.blogspot.com/
https://www.instagram.com/mavianne/
 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..