Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '19

 
Kategori
Güncel
 

Barış Pınarı Harekâtı

Neden, Niçin?
Bu saatten sonra ne önemi var.
Adına ister harekât deyin.
İsterseniz operasyon, ne derseniz deyin.
Türkiye Cumhuriyeti Devleti bir var olma mücadelesinin içindeyken. Türk Silahlı Kuvvetleri güney sınırımızda yedi düvele karşı, geniş çaplı bir operasyon icra ederken, hala “Ama’lı, Fakat’lı vb.“ kelimelerle cümle kuranları anlamıyorum/anlayamıyorum/anlayamayacağım da...

Bu ve benzeri günlerde tek ses olmalı diye düşünüyor hatta inanıyorum.
Bu konuda yaklaşık beş altı yıldır herkes her platformda pek çok şey söyledi, yazdı, hatta çizdi de…
Şimdi Türk Silahlı Kuvvetlerinin yürüttüğü mücadeleye “AMA’sız, FAKAT’sız” destek olma zamanıdır.

Susalım demiyorum.
Aksine daha çok ses çıkaralım. Daha çok konuşalım. Daha çok yazalım ama bari bu günlerde ayrık otu olmayalım.

Sonra mı?
Öncesinde yaptığımız gibi varsa yanlışlar, eksikler tek tek ortaya koyarız, haykırırız, yazarız, çizeriz de…

Şimdi Türkiye Cumhuriyeti Devletinin var olma mücadelesine ve bu mücadelesinde icracı kurum olan Türk Silahlı Kuvvetlerine destek olma zamanıdır…

Rabbim ayaklarına taş değdirmesin İnşaallah. Amin…
Şehit Mehmetçiklerimize Rabbimden af ve mağfiret, yaralı Mehmetçiklerimize de Rabbimden acil şifalar niyaz ediyorum…

Dipnot: Birkaç gündür güney sınırımızın, sıfır noktasına adeta kamp kuran, Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu’na bu minvalde yaptığı açıklamaları ve çabalarından dolayı da alkışlıyorum...
 

 
Toplam blog
: 108
: 2366
Kayıt tarihi
: 05.04.08
 
 

1972 Haziranında  Eskişehir'de doğdum. Edirne'de ikamet ediyorum. Duygu ve düşüncelerimi yazıya d..