Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Barış Sevgidedir

İÇ VE DIŞ BARIŞ SEVGİDEDİR

Şunu iyi bileceğiz canlarım

İnsan sevilince güzelleşir

İnsanı mutlu eden sadece sevilme güdüsüdür

Gerçek anlamda

Ancak ve ancak sevilen insan mutludur

Mutlu insan da

Mutluluk yayan olur çevresine

Mutlu insanın yüzünden mutluluk akar

Kötülüklerden uzak durur mutlu insan

Asla

Kızmaz öfkelenmez saldırganlaşmaz

Kin gütmez düşmanlık yapmaz

Barış yanlısıdır daima o

Yüzü hep barışa ve iyiliğe dönüktür

Asla ve asla barış bozucu olmaz o

Güzel insanda

Sadece ve sadece güzellik görülür

Başka bir şey onda barınamaz

Hele çirkinlik asla ve asla barınamaz

Mutlu insan temiz kalplidir

O bu yönüyle

Allah sevgisine de nail olmuştur

En büyük ve sürekli kalıcı mutluluk da budur işte

Çok açık bir gerçek ki

Allah sevgisine muhatap olan kişi

Mutluluk yayandır

İnsanlara sıcak davranandır

Kırmaz kırılmaz o

Tüm kötülükleri Allah’a havale eder o

Allah dostudur o

En sıkıntılı anında Allah’a sığınır

Kötülüklerin elinde kötüleşmez

Kötülüğe kötülükle karşılık vermez

Kötülüğe iyilikle karşılık verip kötülüğü yener

Allah da bunu öğütlüyor zaten

Kötülüğü iyilikle yenin diyor

Bakarsınız kötülerin de dostluğunu kazanırsınız diye de

Vurguluyor

Bu bağlamda diyorum ki

Bugünkü Türk Devleti yani bizim devletimiz

Sevgi yayacak ülkede

İnsanlar sevildiklerini görecekler mutlu olacaklar

Onlar da sevmeye başlayacaklar

Çevrelerine mutluluk yayacaklar

Mutluluğun olduğu yerde barış olur canlarım

İnsanlar

Gerek kendi aralarında gerek devletle aralarında

Barış yaşarlar

Birleşme dayanışma gelişme gerçekleşir

Bu da daha da mutluluk getirir

Devletimiz bu sevgi yayma işine geç kalmadan

Girişmeli

Ülkede iç barışı gerçekleştirmeli

İnsanlarımızı mutluluk yapmalı

Tekrar tekrar belirtiyorum işte

Sevilen insan asla kötüleşmez kötülük yapmaz

Kötülük yapıp da sevgiden yoksun kalmaz

Sevilen insan budur budur

Devletim bir kez olsun beni dinle ne olur

Beni dinle ne olur beni dinle ne olur

Kaybetmez kazanırsın devletim

Dene bir kez ne olur devletim

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..