Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Barış ve barışa katkı yasası

Barış ve barışa katkı yasası
 

Günün Anlamı : Bugün benim için ‘’BARIŞ’’ günü

Bugün öncelikle kendinizle barışın. Yaşamınızın tüm hatalarıyla tıpkı tüm başarılarınızla olduğu gibi dostluk içinde yaşayın.
Sonra yakın çevrenizden başlayarak tüm evrensel insandaşlarınızla barışmayı seçin.
Daha sonra diğer canlı varlıklarla bu dünyayı paylaştığınız canlılara göz kırpın ve gülümseyin.
Ve dünyayı barış denizine dönüştürün. Şimdi kendinizi daha iyi hissediyorsunuz.

Günün Duası: Tanrım, beni benimle barıştırdığın için sana minnettarım.

Günün Onaylaması: Ben içimdeki çocukla barıştığım için dünyaya barış
getirebilen bir barış eylemcisi bireyim.

Günün Notu: Dünyaya barış getirme iddiasını taşıyanlar bilmelidir ki, öncelikle kendileri ile barışmayı göze almalıdır. Kendi ile barışık olmayan hiçbir canlı dünya barışına katkıda bulunamaz. Barış söylemle değil, eylemle olur.
Barışa katkıda bulunmak için öncelikle kendi iç korkularımızı sevgiyle bırakmalıyız. Sonra evrendeki her şeye ve herkese barışçıl amaçla bakmalıyız.

Korkunun olduğu yerde barış yaşamaz. İçinizdeki korkuları ya güce

dönüştürün ya da bırakın sevgiyle sizden uzaklaşsınlar.

Günün Sözü: Davanıza bir adam kazandırmak istiyorsanız, önce onu samimi
arkadaş olduğunuza inandırmalısınız. Abraham Lincoln

Evrenin Kütüphanesinden : Hastalık Adı: Karaciğer Rahatsızlıkları (Hepatit, Sarılık)

Zihinsel Nedeni: Kronik yakınma (şikayet etme) Kendini kandırmak için her şeye
kusur bulma, bu eğilimini haklı görme. Kendini kötü hissetme. İçsel ve dışsal
önyargı. Dengesiz muhakeme. Değişikliğe direnme. Korku, öfke, nefret.

İyileştirme Mesajı: Sevgi arıyor ve onu her yerde buluyorum. Kalbimdeki samimi ve kabule açık yerde yaşıyorum. Zihinim arınmış ve özgür. Geçmişi bırakıyor ve
yeni ’ye doğru ilerliyorum. Her şey yolunda. Kendim de dahil, tüm insanlar için
hoşgörü, şefkat ve sevgi duyuyorum.

Günün Yasası : BARIŞA KATKI YASASI

Barışa katkı sağlamak her bireyin asli misyonu olmalıdır. Barışa katkı sağlamak,
savaşa hayır demek değildir. Evrensel ilke hiçbir şeyi red etmek ya da yok saymak esasına göre düzenlenmemiştir.
Herkesin seçme hakkı en doğal hak olarak verildiğine göre siz barışa katkıyı
seçin. Bu seçim sizi ve diğer barış severleri bir güç haline getirecek, evrendeki
güçler dengesinde barışseverliği eylemlerinizle yaşamda tutacaksınız.
Siz savaş istemiyorum söylemi yerine barışa katkıda bulunuyorum eylemini
seçin.
O zaman gerçekten dünya barışına hizmet edecek bir alan ve sizi destekleyen barış severleri yanınızda bulacaksınız.

Resim: Bülent Göncü

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..