Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Barıştım kendimle

Barıştım kendimle
 

YAŞAM ; Tepside sunulan leziz bir yemektir. Yemek ya da yememek bizim elimizde.!!!!!


Yaşadığım kırgınlığın ardından yüreğimle barıştım. Küskünlükleri uzun sürdürmeyi çok sevmesem de bu seferki bayağı uzun sürmüş baktım da. Ama biliyorum ki yaşam bize sunulan çok değerli elmas gibi. İyi ve güzel şeyleri kaybetmeyi sevmeyiz. İsteriz ki hep elimizde olsun, bizim olsun. Bu kadar uzun süren inatla olmasını istediğim bir şeydi. Yaşamım boyunca istediğm her şeye sahip oldum. Kaldı ki isteklerim de çok büyük değildi. Yapabileceğim, gücümün yetebileceği şeylere inançla, birazda inatla sahip oldum.

Mesela sayın edebiyat hocam bana sen ÖSS İmtihanını kazanamazsın demişti. Aslında haklıydı ne bir dersane ne de bir test kitabı çalışılmadan olacak şey değildi. Ama ben 2 yıllık yüksek okula yetecek kadar puanla kazanmıştım. İstemiştim ve de elde etmiştim. Başarmak benim için imkansız gözüken şeylere ulaşmak oldu her zaman.

Lakin işte olmayınca olmuyormuş. Tek taraflı hiç bir şey yürümüyor. Bu durumdan kendime ders çıkardım. "Kimse değerinden fazla bir şeyi hak etmiyor." Küskünlüklerimi, kırgırgınlıklarımı artık çöp sepetine attım. Aldığım nefesin keyfini çıkarıyorum. Hani insan şöyle bir silkinir de kendine gelir ya. İşte aynen öyle yaptım. Ne hayata, ne insanlara ne de kendime küsmeyeceğim.

Yaş ile alakalı sanırım. Gençlikteki asilikler, inatçılıklar yerini daha olgun düşüncelere bırakıyor. En azından benim sevdiğim ailem yanımda (kayıplarım olsa da yanımda olanlarla yetiniyorum, hissediyorum sevildiğimi) en azından dostlarım yanımda (sayıları az olsa da biliyorumki " can dostum" da yanımda) Daha ne ister ki insan !!

Kısalan ömrümde olanla yetinmeyi öğreniyorum, küsmüşlüğümde yok artık ne yüreğimle nede insanlarla. Derin bir nefes aldım ve kendime geldim. İşte yine eski ben oldum. Hüzün yok artık, yerini sevinçlerimle doldurdum. Kıymetini biliyorum yaşamın. İnsan gözlerine gülerek bakıyorum ki karşılığını alayım diye. ALIYORUM DA. Bu da bana yetiyor.

Yaşamak ve bu yaşamda sevenlerimle ( ailem ve dostlarımla ) birlikte olmak kadar güzel bir şey yok. Hep biliyordum bunu, ama bu sefer daha da çok hissettirdi sevdiklerim. Keyifliyim, mutluyum, huzurluyum! Daha ne istenebilir ki....

Sizlerin de yaşamınızdan ne mutluluk ne de huzur hiç eksik olmasın. Sevdiklerinizle güzellikler içinde olun.!!!!!
 
Toplam blog
: 32
: 929
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..