Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
440
 

Barıştım kendimle

Barıştım kendimle
 

YAŞAM ; Tepside sunulan leziz bir yemektir. Yemek ya da yememek bizim elimizde.!!!!!


Yaşadığım kırgınlığın ardından yüreğimle barıştım. Küskünlükleri uzun sürdürmeyi çok sevmesem de bu seferki bayağı uzun sürmüş baktım da. Ama biliyorum ki yaşam bize sunulan çok değerli elmas gibi. İyi ve güzel şeyleri kaybetmeyi sevmeyiz. İsteriz ki hep elimizde olsun, bizim olsun. Bu kadar uzun süren inatla olmasını istediğim bir şeydi. Yaşamım boyunca istediğm her şeye sahip oldum. Kaldı ki isteklerim de çok büyük değildi. Yapabileceğim, gücümün yetebileceği şeylere inançla, birazda inatla sahip oldum.

Mesela sayın edebiyat hocam bana sen ÖSS İmtihanını kazanamazsın demişti. Aslında haklıydı ne bir dersane ne de bir test kitabı çalışılmadan olacak şey değildi. Ama ben 2 yıllık yüksek okula yetecek kadar puanla kazanmıştım. İstemiştim ve de elde etmiştim. Başarmak benim için imkansız gözüken şeylere ulaşmak oldu her zaman.

Lakin işte olmayınca olmuyormuş. Tek taraflı hiç bir şey yürümüyor. Bu durumdan kendime ders çıkardım. "Kimse değerinden fazla bir şeyi hak etmiyor." Küskünlüklerimi, kırgırgınlıklarımı artık çöp sepetine attım. Aldığım nefesin keyfini çıkarıyorum. Hani insan şöyle bir silkinir de kendine gelir ya. İşte aynen öyle yaptım. Ne hayata, ne insanlara ne de kendime küsmeyeceğim.

Yaş ile alakalı sanırım. Gençlikteki asilikler, inatçılıklar yerini daha olgun düşüncelere bırakıyor. En azından benim sevdiğim ailem yanımda (kayıplarım olsa da yanımda olanlarla yetiniyorum, hissediyorum sevildiğimi) en azından dostlarım yanımda (sayıları az olsa da biliyorumki " can dostum" da yanımda) Daha ne ister ki insan !!

Kısalan ömrümde olanla yetinmeyi öğreniyorum, küsmüşlüğümde yok artık ne yüreğimle nede insanlarla. Derin bir nefes aldım ve kendime geldim. İşte yine eski ben oldum. Hüzün yok artık, yerini sevinçlerimle doldurdum. Kıymetini biliyorum yaşamın. İnsan gözlerine gülerek bakıyorum ki karşılığını alayım diye. ALIYORUM DA. Bu da bana yetiyor.

Yaşamak ve bu yaşamda sevenlerimle ( ailem ve dostlarımla ) birlikte olmak kadar güzel bir şey yok. Hep biliyordum bunu, ama bu sefer daha da çok hissettirdi sevdiklerim. Keyifliyim, mutluyum, huzurluyum! Daha ne istenebilir ki....

Sizlerin de yaşamınızdan ne mutluluk ne de huzur hiç eksik olmasın. Sevdiklerinizle güzellikler içinde olun.!!!!!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

yetinmeyi bilmek eldekilerle.. aza kanaaat getirmek en güzeli galiba. Elimizde ne kadar çok şey olursa, onları taşımaktan o kadar çok yoruluyoruz.. oysa hayat yaşamaya deger.. bizim seçtiklerimizle daha da güzel.. dost bu !! azı makbuldur siz de biliyorsunuz.. çok güzel bir yazıydı, teşekkürler Nebahat hanım. sevgilerimle.

sema öztürk 
 14.07.2008 20:23
Cevap :
Sevgili Sema hanım, tşk. ederim. Biraz rötarlı bir yanıt oldu ama, teknik aksaklıktan kaynaklandı. Yaşamaya değer dediniz, evet değer gerçekten. Hayat çok kısa, güzellikleri seçmeye çabalıyorum. Ne kadar başarılı olabilirim bilmiyorum, ama gayret edeceğim kendi doğrularıma.. Kucak dolusu sevgiler ....  02.08.2008 12:50
 

İnsanların yaşamdan zevk almaları, her nefes aldıklarında yaşamı ciğerlerine doldurabilmeleri için önce kendileriyle, yürekleriyle barışık olmaları gerekir, hayat her şeye rağmen yaşamaya değer, yaşadığımız nefes aldığımız sürece güzellikler yaşama onları görme şansımız vardır, bazen beklemek uzun sürse bile, selamlar sevgiyle kalın.

emekli 
 08.07.2008 22:11
Cevap :
Evet haklısınız biraz geç olsada özüme döndüm değmeyen şeylere üzülmemek gerektiğini anladım. Hiç bir şey için yaşamdan vazgeçmeyeceğim. Selamınızı aldım tşk. ederim. Saygılar bendede....  08.07.2008 23:19
 

İşte bunun adı olgunluk oluyor,yani sende olgunlaştın artık bizler gibi,bak kendi kendine telkinle kendine geldin ohhhhh,ne hayat şimdi güzellikler var,al işte hepsi senin olsun,,,,,,,,sevgiler canım,,,,

Alyoşa-Sevmek Güzeldir. 
 08.07.2008 15:36
Cevap :
Canım nasılda güzel şeyler yazmışsın bana, evet kendime geldim. Melankoli hallerim yok şimdi. Hepsi benim olsun ama paylaşırsak bu güzellikleri kabul ederim canım arkadaşım. Hep birlikte sevgiyle çoşkuyla sarılalım yaşama emi. Yüreğimle kocaman sevgilerimi yolluyorum....  08.07.2008 17:53
 

yaşamda bir kere sunulmuş lutuf bız ınsanlara...gerıde kalanlara güle güle..ben varım hep yanındayım...bak taa samsundan yorum yazıyorum can dostum sana.kocaman hasretle öptüm.kendıne ıyı bak bensız oralarda...sevgimle...

Yaşam Çiçeklerim 
 08.07.2008 12:17
Cevap :
Canımın ta içisin sen, benden km.ce uzaktada olsan biliyoum ki hep yanımdasın. Yüreğinle benimde yüreğim aydınlanıyor, hissediyorum bunu. İyiki varsın, iyi ki varız.... Bilesin ki bende seninleyim, ta oralardayım. Güzel bakan gözlerinle görüyorum, duyuyorum ve hissediyorum sevgini. Yüreğim yüreğinin yanında. SS. çiçeklerimi ve seni kocaman öpüyorum...  08.07.2008 15:12
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 32
Toplam yorum
: 125
Toplam mesaj
: 53
Ort. okunma sayısı
: 898
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster