Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bartu Küçükçağlayan

Bartu Küçükçağlayan
 

Bartu Küçükçağlayan


Bazı roller oyuncularının şansını açar, onlara yakışır, rol onlar için yazılmıştır, ya da oyuncu o rolün adamıdır.

Bunun en iyi örneği Bartu Küçükçağlayan’ın; Yalan Dünya’da canlandırdığı Orçun tiplemesi…

Ben o diziyi izlerken, Orçun’da bir farklı eğleniyorum.

Herkesin ağzında olan öpüşelim repliği kadar, onun kazağı, garip yürüyüşü, dudak bükmesi, gülmesi, seni seviyoruma gelmesin sözleri de bir hayli hoşuma gidiyor.

 

Bartu Küçükçağlayan’ı, Binbir Gece’de; Gani tiplemesi ile tanıştım.

 

Oyunculuk bu işte…

Bartu Küçükçağlayan, genç yaşında bir çok ödül almış, bir çok başarıya imza atmış bir oyuncu…

 

Eskişehir’li olan genç oyuncu, 2001’de İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı’nı kazanmış.

İstanbul’a gelmiş.

Bir çok tiyatro oyunundan ödüller almış.

Seren Yüce’nin yönettiği, 2010 yapımı Çoğunluk filmindeki Mertkan rolüyle 47. Antalya Altın Portakal Film Festivali’nde En İyi Erkek Oyuncu ödülünü kazanmış.

Ayrıca aynı rolden yurt dışında da ödüller almış.

 

Burada şöyle demek gerekiyor değil mi?

Hiç kimse boşuna bir yerlere gelmiyor.

Yalan Dünya’yı keyifle izliyorum.

 

Günse Birsel; tiplemeleri nakış işler gibi, oya yapar gibi tek – tek işlemiş.

O kadar renkli kişilikler yazmışki, diziyi izlerken hangisini daha çok beğendim diye tereddütünüz oluyor.

Ben Orçun tiplemesini daha mı çok seviyorum bilmiyorum.

Bildiğim beni çok eğlendirdiği. Onun sözlerini, hareketlerini taklif ettiğim…

Üstelik her hafta merakla beklediğim ve bu akşam Orçun ne yapacak acaba dediğim bir dizi Yalan Dünya…

Bartu Küçükçağlayan’a hep başarılı olmasını diliyorum…

Çok genç bir oyuncu… Ben onun daha çok ödüller alacağına inanıyorum.

Komedi oynamak en zor oynananmış…

Genç oyuncu dramda da çok başarılı, komedide de…

 

Nazan Şara Şatana

 

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....