Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Bas sigaranı maziye

Bas sigaranı maziye
 

Bas sigarayı maziye
Yapabilirsen eğer..
Dumanı yel olsun gitsin gözlerinin önünde
İlk nefesinde şöyle durur bakarsın geçmişe
İkinci nefeste;
Bir bir ardına yıktığın enkazın içinde
Kayıp olanlar ve gidenler gelir aklına
Tek başına kalır ya insan
Düşünür bir çözüm bulamadan
Çaresiz gidecek bir yeri olmadan
Ne yanında kalan vardır nede omuzlayan
Eğer anlarsan insan halinden kırılmışlıktan
Oysa ne çok keşkelerim vardı savaşım vardı
Umutları yok edemiyorum hayatımda
Sustum..!!

Yanaklarımda arama gözyaşlarımı
Gözlerime bak usul usul
Yüreğin varsa bak hadi.!
Sessiz ağlarım ben göremezsin.
İnancım kalmadı hiç bir şeye
Ve hiç olan herkese
Kalbin varsa ufacık
Et değil bahsettiğim
Yürek bu yürek..!!

Ve işte son nefes
Dumanında kayıp olan hayaller
Yitip giden umutlar
Sessiz soluksuz çaresiz
Ben böyle olsun istememiştim
Akıllanıyosun bak dersin kendine
Gülersin içten içten
Son sigaranı çaresizliğin şerefine yak
Yak ki silinsin mazi gözlerinin önünde bir bir..!
MEYZEM

 
Toplam blog
: 21
: 231
Kayıt tarihi
: 30.08.11
 
 

Lise mezunuyum, Çalışmıyorum, şiir, edebiyat, resim özel merakımdır. Samsunda ikamet ediy..