Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '10

     
    Kategori
    Burçlar
     

    Başak burcu analizi

    Başak burcu analizi
     

    Virgo, Simgesi bakire bir kız, saflığı temsil eder...


    Yıllardır gerek Tv kanallarındaki sohbet programlarına katılan sanatçı konuğa bayan sunucu tarafından sorulan, gerekse etrafımızdaki meraklı ablalardan sohbet esnasında duyduğumuz kelimelerden biridir 'Ne Burcusun?" sorusu. Ben cevap vermeden "Başak mısın?" diye soranlarda çıktı vakti zamanında. "Evet nereden bildin" diye cevap verdim haliyle çünkü doğruydu. Bilmiş bir edayla "Ben bilirim" yanıtını aldım ve arkasından açıklaması geldi. "İlk önce vücut ve yüz yapısına, sonra da karakterine, eğilimlerine ve bakış açılarına bakıp insanların hangi burçla olduğunu analiz edebiliyorum. Örneğin seninle konuşurken ilk dikkatimi çeken şey kelimelerini çok net ve resmi kullanman. Ayrıntılara takılman, pratik zekalı olman, temiz görünümün ve biraz da çekingen bir tavrının olması" dedi. Biraz düşündüm ve bu tarifler bana uyuyordu gerçekten. O muhabbetten sonra benim de astrolojiye karşı bir ilgim başladı araştırmalar yaptım, okudum. Bunları da yazımda paylaşmak istedim. Şuan normal hayatta karşılaştığım ve gözlemlediğim insanların burcunu tahmin edebiliyorum. "Manyak mısın başka işin mi yok?" diyenlere de haklısınız diyorum ama bağımlılık gibi birşey oldu bu bende vazgeçemiyorum insanları didiklemekten... Gel gelelim benim şuana kadar edindiğim burç-kişilik analizlerine;

    Önce kendimden yani Başak burcuna mensup kişilerden başlayayım:
    Kalabalık bir ortamda bir köşede durup insanları gözlemleyen kişiler olarak anılırız. Karşı taraf çok konuşmaya hevesli değilse bizde fazla muhabbet etme gereği duymayız onlarla. Ayrıntılara çok takılırız, analizciyiz. Çoğunlukla bir kişi hakkındaki tahminlerimiz doğrudur. Seçiciyiz, her önümüze konanı yemeyiz. Parlak gözlerimizle zekamız dışarıdan dikkat çeken özelliğimizdir. Mükemmelliyetçiyiz ve bu çoğu zaman sorun yaratıyor. Kurarız da kurarız bazen, kendimizden çıkıp karşımızdaki kişi yerine de düşünürüz .Bir kişiyle uzun süre bir ilişki kuramayacakmışız gibi gelir. Onlarda bizle fazla yakınlaşamazlar zaten ama bunun farkında değilizdir çünkü o kadar zekaya dayalı ayrıntılı düşünürüz ve o kadar mükemmelizdir ki başkalarının bize bir iyilik yapacak pay bırakmayız. Bu yüzden kendimizi de eleştirip 'ulan ne kadar sıkıcı ve banal insanım ben' deriz. Eleştireliz, ama sonuna kadar dürüstüz kendimize karşı da...Kendimizi baskılarız, kısıtlarız çok... Duygularımızı belli etmeyiz. Hep şevkatli bir duruşumuz vardır duygularımızı asla belli etmeyiz...
    Şunu söylemeliyim ki Başak burçlarının özel bir beyin çalışma prensipleri vardır. Her zaman pratik, çözüm bulucu, algılayış biçimi yüksek, Uğraştığı her şeye yatkın, Mantık dolu...

    Diğer burçların analizini de yakın zamanda yayınlamayı düşünüyorum...
    Şimdilik Hoşçakalın

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1929
    Kayıt tarihi
    : 18.03.10
     
     

    30 Ağustos 1990 Doğumluyum. Şuan AÖF Felsefe okumaktayım. Hayata dair uğraştığım şeylerden bahsetmek..