Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Başaramıyorum

“36 yaşında başarılı bir iş kadınıyım. Dostlarım güzel ve akıllı olduğumu söylerler.

İş yoğunluğu nedeniyle uzun süre evlilik aklıma bile getirmedim. Ayrıca etrafımda boşanan arkadaşlarımı gördükçe, ‘Ya benim de evliliğim böyle olursa,’ diye korkuyordum, halen de bu korkum tamamen geçmiş değil.

Tüm bu düşüncelerime rağmen evlenmek, aile kurmak ve de çocuklarım olsun istiyorum, ama başaramıyorum.

Bu süre içinde birkaç kişiyle kısa süreli arkadaşlıklarım oldu, ancak bu kişilerin paramın peşinde olduğunu anlayınca hızla ayrıldım.

Bu durum bende inanılmaz bir mutsuzluk, düş kırıklığı ve de kompleks yarattı.
Bu yaşadığım stresi ve üzüntüyü kimseyle de paylaşamıyorum.

Annemin önerisiyle size yazıyorum, ne yapmalıyım?”

***

Değerli okurum, müsaadenizle bana yazdıklarınızdan çıkarabileceğim tespitleri sizinle paylaşmak isterim.

Evlilikle ilgili Bu kadar olumsuz düşünmeyin. Mutlu evlilikler de mutsuz evlilikler de vardır.

Bu konuyu gurur meselesi yapmanızı doğru bulmuyorum, evlenmek ve bir aile kurmak istemenizi çevrenizden saklamanıza gerek yok.

Tam tersine yakın arkadaşlarınıza bu düşüncenizi açıklayın. Belki de çevrenizde sizinle evlenmek isteyen ancak çekindiği için açıklamayan arkadaşlarınız vardır.

Karşılaştığınız insanlar hakkında iyice tanımadan “Paramın peşinde” gibi önyargılar oluşturmayın.

Bu konuyu hayatınızın temeli gibi de görmeyin. Sakin bir şekilde güzel bir ailenin hayalini kurun ve bunun bir gün gerçekleşeceğine inanın. Evlilikle ilgili bu kadar çaba harcamayın.

*Bazı konuları hayatın akışına bırakmak çok daha iyidir. İçiniz rahat olsun seveceğiniz insan bir gün karşınıza çıkacaktır. Aşırı ısrar size hata yaptırır.

*Önemli olan mutlaka evlenmek değil mutlu bir evlilik gerçekleştirmektir.

***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..