Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '09

 
Kategori
Kitap
 

Başarı gökyüzünde bulutlara değmektir

Başarı gökyüzünde bulutlara değmektir
 

Kütüphane Haftası'nda Sedanur'la okulunda konuşurken


SEDANUR; MİNİK ÖĞRENCİM, OKUMAK BAŞARMAKTIR, BAŞARI GÖKYÜZÜNDE BULUTLARA DEĞMEKTİR, DEDİ...

Kütüphanedeyim . Öğrencim geldi. Sedanur. Kitap okumuş, getirdi. Kitabının ismi Armutçu Ayı. Muzaffer İzgü’den dizi.

Geldi ve anlattı okuduğunu, dinledim. Öyle güzel anlatıyor , dayanamam sevgisine ve yüzündeki ifadelerine.

Sonra kendi odalarına geçtik. Getirdiği kitabı listeden bulduk, işaretleyip getirdi diye yazdık. Kitabın ve okumanın öneminden söz ettik. Kitap her işi ve başarıyı yükseğe çıkartır. Başarmak için okumak, daha başarılı olmak için üretmek , üretmek ve başarmak için okumak gereklidir, diye anlattım.

Ve en çok heyecan duyduğum şeyi söyleyiverdi. Sevgim nasıl heyecanlandı bir bilseniz nasıl heyecanlandım. Sedanur; kitap okumanın sırrı başarıda, başarı ise bulutlara değmektir değil mi öğretmenim deyiverdi.

Ne güzel şey bu, Sedanur. Bu heyecanı duyduğu için ve okuduğu için onu çok sevdiğimi anlattım. Ne güzel şey, rengarenk gökyüzüne uçuşturdu kitapları. Okumak dedi Sedanur, gökyüzünde bulutlara değmektir.

Sedanur ‘u sevgiyle okşadım . Sevgisi kitaba bakışı ne kadife gibi dokunuşuydu, yumuşaktı...

Okumak bulutların üstünde bir tüy dokunuşunda okumak....

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..