Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '12

     
    Kategori
    İnternet
     

    Başarı hikayesi, siz de böyle olmalısınız.

    Başarı hikayesi, siz de böyle olmalısınız.
     

    nasıl başarılı olurum


    Merhaba arkadaşlar ilk blogumda sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.

    Ben bir şeyi kafaya koyduğum zaman peşini bırakmayan onu uygulamak, yapmak için elimden gelen herşeyi yapan bir insanımdır. Türkiye'de insanların çok ön yargılı olduğu bir konu Affiliate Marketing sistemi hakkında yazılar yazıyorudum. Bilmedikleri araştırmadıkları şeyleri öyle bir yorumluyorlar ki inanamassınız. Bu sizin motivasyonunuzu dibe vuruyor. Bunu anlatıyorum bu sadece affiliate marketing sistemi için değil bir işe baş koyduğunuz herşey için olabilir.

    Pes etmemek, işte ana kural budur. Araştırmak düşünmek başarmanın yarısıdır bunu hiçbir zaman unutmayın. Aldığım onca olumsuz yorumlara düşüncelere rağmen hiç bir kesinti yapmadan umursamadan yoluma devam ettim ve şimdi başarılar üstüne başarılar yağıyor. İnsan oğlu böyle olmalı. Fakat bana bu hırsı veren tek bir şey var aslında benim sizlerle paylaşmak istediğim bu söz ;

    Önünüzdeki duvarlar siz geçemeyin diye değil, herkes geçemesin diye var.

    işte beni ayakta tutan tek söz budur. Her zaman bu sözü düşünerek bir şeyler yapmaya yola koyulun. Başarılı olmak kolay değildir. Bazı zorluklardan geçmeden bazı durumları aşmadan başarılı olamassınız. Yapıcam dediğiniz, hırslandığınız an %50 başarılı olmuşsunuzdur zaten.

    Bu düşüncelerimi sizler ile paylaşmak istedim belki ileri ki hayatınızda sizlere bir faydası olup, sizlere yardımı dokunabilir. Teşekkürler

     
    Toplam blog
    : 1
    : 207
    Kayıt tarihi
    : 19.09.12
     
     

    Bilgisayar mühendisi öğrencisi olup teknoloji, bilgisayar, internet hakkında bilgiler vereceğim. ..