Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Başarılar Yeni Hükümetimiz

Başarılar Yeni Hükümetimiz
 

Sevdiğim Türkiye:)


Başarılar
Başarılar
Başarılar
Başarılar yeni hükümetimiz sana

Sen ne kadar başarılı olursan
Biz halk olarak
O kadar huzur içinde yaşarız

Hükümetin
Asli görevi halkı mutlu etmektir

Yani
Halkı yaşama güdüsüne kavuşturacaksın
Yani halkı
Güvenlik güdüsüne ulaştıracaksın
Yani halkı
Sevilme güdüsüne kavuşturacaksın
Yani halkı
Bir statüye bağlanma güdüsüne kavuşturacaksın
Yani halkı
Kendini ifade etme güdüsüne kavuşturacaksın

Evet, sevgili hükümetimiz
Senin görevi aslin budur
Bunu bilecek buna öyküneceksin

Bunun yolu da
Bilimsel yöntemi yöntem olarak seçecek
Ve onu kullanacaksın

Şunu bil ki
Sevgili hükümetimiz
Doğa toplum ve bilinç olaylarını
En iyi tanıtan
Ve en gerçekçi çözüme götüren
Sadece ve sadece
Bilimsel yöntemdir
Bilimsel yöntemdir
Bilimsel yöntemdir

Onun yoluyla sorunları çok iyi tanıyacak
Ve yine onun yöntemleriyle
Sorunlarımızı çözüp
Bizi güzel yaşatacaksın

Türkiye Cumhuriyetini
Çağdaş ve modern Türkiye Cumhuriyeti
Yapacaksın

Şunu çok iyi bileceksin
Ancak modern toplumlar
İnsanca yaşayabilirler
Senden de buna öykünmeni istiyorum ben

Senin tek ülkün
Sevgili hükümetimiz
Modern Türkiye ülküsü olacaktır

Modern Türkiye’de
Yaşam gülüm balım yaşanır
İlişkiler şaha kalkar yani
Ayrılık gayrılık olamaz
Sınıfsız
İmtiyazsız
Kaynaşmış toplum çıkar ortaya

Bu da işte
Mutlu insanların çoğaldığı ülkedir
İnsanlar
Mutlu değil mutluluk olurlar adeta

Mutluluk olurlar
Mutluluk olurlar
Mutluluk olurlar

Modern Türkiye göstergelerine gelince
Öncelikle
Saygı başa taç olacak
Sevgi her yerde görülen olacak

Dayanışma çok ileri çıkacak
Girişimler ilerleyecek
Ekonomik yapı üretime dönecek
Üretim tüketim ilişkileri hızla yürüyecek

Dış satım dış alımlar dengeye kavuşacak
Dış satımlar öne çıkacak gün be gün

Dış barış sağlam olacak
İç barış sağlam olacak

Eğitim
Değerlemeler üzerine kurulacak
Ve insanımızın kendisi olmasına yönelecek
Çağdaş ve bilimsel eğitim budur

İnsanın kendisi olmasını
Ortaya çıkaramayan eğitim, eğitim değildir

Son olarak sevgili hükümetimiz
Eleştiriye açık olmanızı önereceğim size
Doğru yol eleştiriden geçer
Bunu asla yadsımayınız sevgili hükümetimiz

Başarılar
Başarılar
Başarılar
Başarılar size tabii dolaysıyla halkımıza

Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..