Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

AYFER AYTAÇ GAZETECİ YAZAR

http://blog.milliyet.com.tr/ayferaytac

02 Eylül '19

 
Kategori
Güncel
 

Başarılar

YENİ YARGI YILI VE OKULLAR AÇILDI
Adli tatil sona erdi. Tüm hakim ve savcılar, adalet saraylarına geri döndü. Bugünden itibaren yoğun çalışmalarına başlayacaklar, dilerim adil kararlar verirler. Emeklerinin hakkını hakkaniyetle görürler.
 
Ülkemizde bütün okullar geride bıraktığımız saatler içinde, bugün itibariyle (Pazartesi) günü, mini mini birlere ve öğretmenlere açıldı. Yeni eğitim öğretim yılı tüm eğitim camiası için 9 Eylül'de başlamış olacak. Bu nedenle her okulda ayrı ayrı törenler yapıldı. Atatürk Anıtına çelenkler sunulup, nutuklar atıldı.2019-2020 öğrenim ve öğretim yılı tüm öğrencilere ve velilerine hayırlı olsun. Öğrencilerin karneleri başarılarla dolsun. 
 
Dileğimiz o ki, hiçbir derslikte öğrenmen açığı olmasın öğrencilerimizin yeni takvim yılı boşuna eskimesin. Gelecek nesiller olan çocuklarımıza hassasiyet gösterilsin. 
 
Şehirler büyüdükçe, semtler birbirinden uzaklaştıkça, çocukların eğitim sıkıntıları da arttı. Servis diye bir ulaşım aracı hayatlarına girdi. Tıkış tıkış bir minibüs içine doluşan çocuklar anne baba ihtimamı yerine servis kullanıcılarının insafı kadarıyla okullarına ulaşıyorlar. Servis sürücüleri sıklıkla denetime tabi tutulmalı, sürücünün çocuklara davranışları gözden ırak bırakılmamalı.
 
Bu yıl eğitim yılının başlangıcı bir hafta evveline alındı. Henüz tatilden dönen öğrenci velileri için çocuklarını okula göndermek biraz zahmetli olacak. Malum çalışan anne babalarda sabah işe yetişmek uğruna erken kalkıyor. Çocuğun tatlı uykusundan uyandırılması, sabah okuluna yetişmesi telaşıyla anne-babaların hazırlanıp işe koşturması arasında adeta rekabet  yaşanıyor. 
Hızlı hayat dikkatleri dağıtmasın, herkes sağlıklı mutlu yaşasın. 
 
Adalet ve eğitim ordumuzun her bir neferine başarılı hayırlı bir mesai zamanları dilerim. Sağlıklı, kazasız, belasız, riyasız, candan çalışmalar. Allah'ım hepimizi hep iyilerle karşılaştırsın... 
 
Öğrenci kardeşlerim, sizden ricam eğitim süreniz içinde ve yaşamınızın her alanında arıdan örnek alın, çalışkanlığından. Sağlığınız ve başarılarınız daim olsun...
 
Ayfer AYTAÇ
ayferaytac.com
 
Toplam blog
: 622
: 205
Kayıt tarihi
: 08.12.14
 
 

Gazeteci-yazar ..