Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Başarılı ol ki, yalnız kalasın!

Başarılı ol ki, yalnız kalasın!
 

Ne dedim sana? Başarılı ol ki, yalnız kalasın! Unutma!


Evet, evet, aynen öyle söyledim. Başarılı ol ki, yalnız kalasın! dedim.

Her başarılı; hem öksüzdür, hem yetim... Hem nefret edeni çoktur; hem seveni az...

Kimse onun kadar zahmet çekmez ama... Herkes ondan iyi bilendir!

Ne gecesi vardır, ne gündüzü başarılının... Amma velakin, kimse çile dinlemek istemez!

Ağlarken de yalnızdır o; en zirvelerde gezinirken de... Kazandıkça düşman kazanır; kaybedince, kuyruğuna teneke bağlanır! Ve çalarlar o tenekeyi arsız arsız... Güm be de güm tek! Güm be de güm!...

Kazandığında, karın / kocan bile bi farklı sarılır. Kaybettiğinde, evlat bile yüz çevirir!

Başarılı ol ki, yalnız kalasın!

Zannedersin ki, başardığında, tüm kapılar ardına kadar açılacak. Kapılar açılır açılmasına da... O kapıdan girerken sen; yalnızlığınla başbaşasın! Hadi sana hayırlı, uğurlu olsun!

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..