Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '11

     
    Kategori
    Anılar
     

    Başarmanın dayanılmaz güzelliği

    Üniversiteyi kazanmak için bayağı çalıştım. İlkokul birinci sınıfta kafama koymuştum, ne kadar okul varsa okuyacaktım. Seçtiğim üniversite yetenekle öğrenci alıyordu. Sınav günü heyecanla gittim fakülteye. Sınav için de olsa o okulun bahçesinde olmaktan mutluluk duymuştum. Tadını çıkarmaya çalışıyordum sanki. Sınav kartımı aldım , saatimi bekledim. Zamanı gelince bizi bir salona aldılar. Üç aşamalı sınavın ilkiydi ve genel kültürdü. Son 15 gündür bulduğum tüm sanat dergilerini , sanat kitaplarını okumuştum. Sınav bitti , bahçeye çıktım. Etrafıma doyasıya baktım. Kendi kendime üniversite bahçesindeki son zamanların vedalaş diyordum. Ağlamaklı evime döndüm. Sonuçlar ertesi gün açıklanacaktı. Ertesi gün sözlüm aradı. Sonucu öğrenmişti , müjdeyi verdi ilk aşamayı geçmiştim. İki gün sonra en önemli aşama yetenek sınavı vardı. Kendime müthiş bir güven duymaya başladım. Artık biliyordum başarı avuçlarımdaydı. Düğüne gider gibi süslendim püslendim okula geldim. O sınırsız özgüvenle sınava girdim. Bir temel fıkrasını sekiz karede anlatacaktık. Tam benlik. Öyle hoş bir Temel resimledim ki ben bile hayran kaldım. İkinci çalışma birbiriyle alakasız üç objeyle öykü oluşturmaktı. Öyküleri severim başladım yazmaya . Sonuncu çalışma bugünlerimin bir anlatımı gibi olan bir klip izlettiler. Sahilde iki erkek arasında kalmış bir kadının dansı vardı. Hemen isimlerini verip yazmaya başladım. Adamın biri ayrıldığı kocası Mehmet, diğeri yeni sevgilisi Mahir .Kadın karasız ortada kalmış karar veremiyordu. Aşk dansının sonunda kadın ikisini de seçmiyordu. Kendini seçti yeni hayatına koştu. 

    Öyküyü tamamladım kağıdı ikide birde kağıdımı inceleyen sonradan bölüm hocası olduğunu öğrendiğim kişiye verip çıktım. Huzurlu ve güvenli hissediyordum, biliyordum olmuştu. Ertesi gün sözlüm aradı sonucu bildirdi ve ben hayatımın en güzel başarı mutluluklarından birini yaşadım. En önemli olan yetenek sınavında yüzlerce kişi arasından birinci olmuştum. Ne güzel bir kıvanç beğenilmek, kazanmak, başarmak... Son aşama önemsizdi en zoru geçmiştim. Kazandım kayıt oldum. Artık üniversiteliydim. Hayatımın en güzel senelerini geçirdim. İlk paylaştığım anım en güzeli olsun istedim. İşin garibi yazdığım hikaye kendi hikayemmiş bilemedim. Onu da paylaşırım belki şimdilik sevgi ve başarıyla kalın.... 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 282
    Kayıt tarihi
    : 21.02.11
     
     

    Hayat çabuk geçiyor. Boşa harcamaya gelmez. Mesleğim öğretmen. İşimi seviyorum. 9 Eylül Üniversitesi..