Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '13

 
Kategori
Güncel
 

Başbakan “Sütten çıkmış ak kaşık” maşallah

Başbakan “Sütten çıkmış ak kaşık” maşallah
 

Sevgili başbakan,

Son günlerdeki sergilediğin davranışlar olsun...

Söylediğiniz sözler olsun beni çok yadırgattı inanın!

Şaşırdım kaldım ya...

Şaşırdım kaldım vallahi!

Siz acaba bu dünyanın ölümlü olduğunu unuttunuz mu ki?

Unuttunuzsa hatırlatırım sevgili Başbakan!

Bu dünya fani!

Bu dünya gelip geçici!

Bu gelip geçici dünya için hiçbir şeyin önemi yok da...

Olsa bile sizin abarttığınız kadar asla olmaz!

Ne olacak yani otuz kırk sene sen yönetsen bu ülkeyi?

Sanma başın göğe erecek!

Sen de tıpkı benim gibi üç metre kefen beziyle konacaksın mezara!

Bir de şunu soruyorum ben size:

Siz kendinizi “sütten çıkmış ak kaşık” mı sanıyorsunuz gerçekten?

Sadece şunu soracağım size:

2002 Kasım seçimlerindeki seçiliş şekliniz içinize sindi mi gerçekten?

Orada sizin seçime girebilmeniz için seçim hilesi düzenlenmiş olabileceğini hiç düşünmediniz mi siz hakikaten?

Pes doğrusu!

Dini bütün görünüyorsunuz ama dinin emrettiği insan olamıyorsunuz bir türlü!

Doğru sözlü olup daima hayra ve barışa yürümeniz gerekirken siz barış bozmayı huy edindiniz!

Aşk olsun yani!

Aşk olsun yani ya!

On bir yıldan beri ülkemizi yönetiyorsunuz hala daha karanlık emelli insanlardan söz edip onlara laf çatıyorsunuz!

Bu yaklaşımlar hiçbir yöneticiye yakışmaz sevgili Başkan!

O çete diye karaladığınız insanlarla hiç mi işbirliği yapmadınız sanki?

Bir başbakan suç işlediğini sandığı insanlara halkı toplayıp ağzına ne gelirse söylemez!

Açarsın davayı beklersin sonucunu, o kadar!

Alıyorsunuz mikrofonu nerede olursa olsun o savcıya söylemedik laf bırakmıyorsunuz!

Her şeyin bir yeri zamanı vardır sevgili Başbakan!

Bir başbakan suçladığı insana “siz kimin adamısınız söyle yoksa ben söyleyeceğim!” der mi?

Ben de diyorum işte madem biliyorsun da niçin bunu ilgililere söyleyip işini gördürmüyorsun?

Şunu biliniz ki sevgili Başbakan, ülke ekonomisini mahvetmek üzeresiniz!

İşte o zaman kimin vatana ihanet içinde olduğunu göreceğiz birlikte!

İşte o zaman yarın huzuru mahşerde kim nasıl suçlanacak kim nasıl ateşlerde yanacak göreceğiz!

...

Sevgili başbakan,

Hiçbir siyasi ereği olmayan birisi olarak sizi doğru yola Allah yoluna çağırıyorum!

Ne olur kendinizi kontrol ediniz!

Aksaklıkları lafla değil eylemle adaletle ve yasalarla düzeltmek için çalışınız!

“21. yy” da idarecilik efendilikle at başı gider ve sakinlik ve asudelik ister!

Siz sakin ve asude bir yaşamı seçeceksiniz biz de size bakıp öyle yaşayacağız ve size de dualarda bulunacağız!

İşte o zaman alacağınız dualar sevgili Başbakan sizi gerçekten Allah katında yüceltecek!

Bugünlerdeki tuttuğunuz yol, yol değil sevgili Başbakan bunu biliniz!

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..