Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Başbakan‘a söyleyemediklerim!.....

Başbakan‘a söyleyemediklerim!.....
 

Başbakan Adıyaman 'da


Eğer ki iptal edilmemiş olsaydı bu gün Adıyaman 6. kez başbakan Erdoğan ‘ı ağırlayacaktı. Kısmet bu işte olmadı. Başka bir güne, Başka bir zamana kaldı.

Eğer gelmiş olsaydı başbakana mektup adı altında bir yazı yazacaktım. Ne yazık ki meclisteki Demokratik açılım görüşmeleri nedeni ile bu ziyaret başka bir güne bırakıldı. Dedim ya kısmet değilmiş. Bende geleceği zamanı bekleyemedim. Başbakana söyleyemediklerim adı altında bir yazı yazmayı uygun gördüm.

Eğer başbakan gelseydi şunları söyleyecektim; Türkiye genelinde 12000 çalışanı, Adıyaman’da yaklaşık olarak 700 çalışanı olan Tekel ne olacak. Tütün ekimini yasaklayarak çiftçinin ekmeğini elinden aldınız. Bu gün ise çalışan işçilerin ekmeğini elinden almaya çalışıyorsunuz. Bu gün yarın ekmeğinden olacaklar. Ben de dahilim bu çalışanlara. Diyorsunuz ki biz bu işçileri işsiz bırakmıyoruz. Evet haklısınız işsiz bırakmıyorsunuz ama, Daha kötü şartlara sevk ediyorsunuz. Halk arasında kölelik yasası olarak bilinen Bu yasanın adı devlet adı ile kölelik yasası olan 4 C yasasıdır. Ne memur, ne de işçi olduğu belli olmayan bu yasada İnsanları köle gibi yılda on ay çalıştırarak, Hiçbir sosyal hak vermeyerek, Kıdem tazminatı, İkramiye gibi hakların yanı sıra 600-700 lira arasında komik bir para vererek devlet eli ile kölelik yaptırıyorsunuz. Hatırlatayım kölelik Amerika ‘da katlıktan sonra kara Afrika kıtasında bile tarihe karıştı. Sizin yaptığınız bu uygulamanın adı nedir? İnsanlara iş veriyoruz diyerek kimseyi kandıramazsınız. Devir kanma devri değil artık. Maymun gözünü açtı. Eğer ki bizlerin bu haklarımızı gasp ederseniz, Sizleri gasp suçundan mahkemeye veririz bilginiz olsun. İş verecekseniz bizleri adam gibi bir işe verin. İnsanca yaşayabilmemiz için aldığımız ücret ve sosyal haklarımız ile başka kurumlara devredin. Nasıl olsa her gün onlarca devlet memuru alıyorsunuz. Onu yapmıyorsanız da bizleri emekliye sevk edin. Genç yaşta emekli olup evde pinekleyelim. Hani sosyal devlet ilkeniz var ya, Bizler sizlerin sosyal devlet anlayışınızı görmek istiyoruz. Başbakana söyleyecek daha çok sözüm var ama Bunları yazmaya satırlar yetmez. Adıyaman ‘a vermediğiniz teşviklerimi yazsam, Elimizden alınmaya çalışılan Nemrut dağını mı yazsam, 65 yerleşim yerimizi feda ettiğimiz Atatürk barajından bir tas su alamadığımızı mı yazsam Bilemiyorum. Yazacak çok şeyim var ama ne yazık ki yazamıyorum. Söyleyecek sözümü sizlere söyleyemiyorum. Gelmiyorsunuz eğer gelmiş olsaydınız bütün bunları sizlere mektubumda söyleyecektim. Ne yapayım gelmiyorsunuz. Bende başka gelişlerinize bırakıyorum mektubumu. hidayetozdemir_0266@hotmail.com
 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..