Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '11

 
Kategori
Siyaset
 

Başbakan bir cevap versin artık!

Başbakan bir cevap versin artık!
 

RESİM INTERNETTEN ALINMIŞTIR(YORUMSUZ)


Hemen her gün, görsel ve yazılı basın kanalıyla haberdar olduğum bir çağrının, muhatabı tarafından cevaplandırılmamış olmasından duyduğum rahatsızlıktan bahsetmek istiyorum.  

Kemal Kılıçtaroğlu, katıldığı her programda, gittiği her ilde ve ilçede Başbakanı televizyonda, kendisiyle programa davet ediyor. 

Miting için nereye gitse Başbakan’ın karşısına çıkmaktan korktuğunu ifade ediyor. Daha da ileriye gidip, hesap soracağından korktuğu için karşısına çıkmadığını haykırıyor. 

Açıkça, direk Başbakana ismiyle sesleniyor. Yani gönderme, duyurma ve bir dolay kullanmadan söylüyor. “Senin istediğin kanalda, istediğin insanlarla çıkalım milletin önünde tartışalım.” Diyor. Yanında isteği bakanları ve hatta dilerse tüm bakanları getirmesini söylüyor. “Ben tek başıma çıkacağım karşınıza” diyor. 

Bu noktada, kamu oyunda Başbakan tarafından verilmiş bir cevap yok.
Sanki Kemal Kılıçtaroğlu böyle bir daveti başkasına yapmıyormuş gibi ses çıkartmıyor Başbakan. 

Bu da bana, Aysel Tuğluk tarafından yapılan açıklamaya verdiği yanıtı hatırlattı. “Beni ilgilendirmiyor.” Demişti Başbakan. Aynı Başbakan, ülkenin ana muhalefet partisinin liderinin sözlerini duymazdan geliyor. 

Seçmen olarak benim bakışımdan ifade etmem gerekirse Başbakan’ın bu tavrını anlayamıyorum. Kendisine yapılan tüm davetlere kulaklarını tıkayıp durarak ne yapmak isteğini bir türlü keşfedemedim. 

Sayın Kılıçtaroğlu’nun yaptığı davette bir gariplikte yok. Bu, seçim öncesi alışık olduğumuz bir tablo. Hatta keyifle de izlediğimiz seçim tartışmaları olmuştur. 

Böyle meydanlardan bir birinize “Şerefin varsa söylersin. Zerre kadar şerefin olsa açıklarsın…” hitabetleriyle “Şeref” kavramı üzerinden yaptığınız siyaset, şerefin değerini de düşürdü dillerde. 

Dileğim o ki, Başbakan artık Kılıçtaroğlu tarafından yapılan daveti duyacak ve “Ben seninle televizyona çıkmam.” Diyecek. Ya da, “Hodri meydan, çıkalım. Halk karar versin.” Diyecek. 

Hadi ama sayın Erdoğan bir cevap verin ki diğerlerini bilmem ama seçmen olarak beni kurtarın reca ederim bu meramdan. 

Sağlıkla ve mutlu kalın. 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..