Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '12

 
Kategori
Siyaset
 

Başbakan Demokrasi Amaç mı Olacak Yoksa Araç mı?

Başbakan Demokrasi Amaç mı Olacak Yoksa Araç mı?
 

Halk 1972 yıllarında darbecilerden çekti Fethullah Gülen alkış tuttu. Fethullah Gülen alkış tuttuysa kesin doğru bir şey vardır. Yanlış olan bu ülke için canını veren bu ülke için gecesine gündüzüne katan askerlerin cezaevlerinde tutulması.

Şafak saymaya alışkın olan ordumuz bu sefer sonu gelmez bir sayım içerisinde öyle ki ülkenin Genelkurmay Başkanı cezaevinde.

Sıra Polis'lerde size ne oluyor?

Siz değil miydiniz sahte mailler atıp insanlara suç yıkan ve suçlu bulunan? Siz değil miydiniz Hrant Dink cinayetinde kusurlu bulunan? Siz değil misiniz bugün bir babaya ailesi yanında dayak atan? Siz değil miydiniz İzmir'de Karabağlar karakolunda kadını darp eden? 

''Dur Polis yeter artık bu ülke bir askeriyenin kuşatmasından kurtulup bir Polis emri altına girecek değil.'' 

İçişleri Bakanı 5 Polis'i açığa aldık dedi. Bu görüntüler ortaya çıkmasaydı alacak mıydın?

''Delil yok adam alkollüydü bizi darp etti'' diyecektiniz. Susma halkım oyunu sağ partiye de vermişsen ortada bir hata varsa sesini çıkar, çıkar ki halkın sessiz bir nesne olmadığını anlasınlar çıkar ki birbirlerinin karşısında önünü ilikleyenler halka hesap versinler çıkar ki gelecek nesle güzel bir dünya bırak.

''Polis daha çok mağdur durumdadır'' sözünü ben söylemedim.

''Hem laik, hem müslüman olunmaz'' sözünü ben söylemedim.

''Demokrasi amaç mı olacak araç mı olacak'' bu sözüde ben söylemedim.

Çiftiye ''ananıda al git'' demedim.

Şehitlerimizi dağdan cenazelerini indirirken sınır kapısından halaylar ile teröristlere geçiş iznini ben vermedim. HSYK ve Yargıtay siyasi karar veriyor diye yargıyı ben değiştirmedim.

2,5 aylık Kübra bebek öldüğünde Başbakanlık koltuğunda ben yoktum. Her gün bir şehit haberi geldiğinde kararlılığımız devam edecek diyip benim oğlum Amerika'lılarda gezmedi.

Bırak Sn. Başbakan'ım halk bunları haketmedi.

 
Toplam blog
: 83
: 5833
Kayıt tarihi
: 27.06.11
 
 

Manisa/ Soma Doğumluyum. Her ne kadar yazılar yazmayı bunları da paylaşmayı sevsem de bir gün yaz..