Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Başbakan Gezi Park için Hülya Avşar'la görüştü! Hülya Avşar'dan açıklamalar...

Başbakan Gezi Park için Hülya Avşar'la görüştü! Hülya Avşar'dan açıklamalar...
 

Başbakan Taksim-Gezi Park’ı eylemleri nedeniyle sertleştirdiği üslubunu, Hülya Avşar aracılığı ile yumuşatmaya çalışıyor.

Hülya Avşar, Başbakan’ın üslubunu yumuşatmakta, derdini halka anlatmakta yardımcı olabilir mi? Görünen o ki; Hülya Avşar halk nezdindeki popülaritesini kaybetmiş! Her halde yaşlanmanın verdiği olgunluk, halkı ikna etmek için yeterli değil!

Evet, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, sanatçı(!) Hülya Avşar ile Başbakanlık Resmi Konut'ta görüştü. Toplantı sonrası Hülya Avşar açıklama yaptı. İşte Avşar'ın konuşmasından satırbaşları: 

“Gezi’deki genç insanların aslında hepsine hak veriyor sevgi besliyor ama onları bazı şeyleri de anlamakta zorlandığını ifade etti Bayın Başbakan. 

Önyargı söz konusu! 

Her iki tarafta da bu kutuplaşma ve gerginlikle kimsenin kazanmayacağını herkes biliyor. 

Haksız hiç kimse yok herkes haklı.(Nasreddin Hoca hikâyesi gibi) Fakat her iki tarafı da kullanan bir grup olduğu düşünülüyor. O grupların aradan çekilmesi gerekiyor. 

Başbakanımıza şunu söyledim ben kendi kızımla olan ilişkimden yola çıktım ve Başbakan’a bir anne olarak gördüklerimi söylemeye geldim 

Son derece dikkatle dinledi beni. 

Benim kızım da ergenlik çağında ve şu anda yaşananlar onunla yaşadıklarıma çok benzetiyorum.

Ben Gezi Parkı'na gitmem. Çünkü oradaki insanların beni dinleyeceğini, kabul edeceğini düşünmüyorum. (Çok haklı) Ama derlerse ki gel, Başbakan'la görüştün bizimle de görüş, o zaman seve seve giderim.

24 saat içinde müdahale olacağına dair bir fikir var evet. Ben de böyle hissettim.

Başından beri eylemlere destek veren sanatçıların tutumunu yanlış bulduğumu söyledim. Sayın Başbakan da beni tasdik etti!”

Ülke yangın yerine dönmüş, sırf bu olaylar nedeniyle 4 kişi ölmüş binlerce kişi yaralanmış, birçoğu sakat kalmış, bu sorunu Hülya Avşar’la çözmeye çalışmak ne kadar yanlışsa, Hülya Avşar’ın basın karşısında, sırıtarak, kırıtarak ahkâm kesmesi de o kadar yanlış.

Netice?

Sayın Başbakan Gezi Park eylemleri nedeniyle oluşturduğu ‘Akil insanlara’ bir yenisini daha ekledi.

Gezi Park eylemlerine katılanlar, ülke genelinde desek verenler, Necati Şaşmaz’a, Hasan Kaçan’a ve Hülya Avşar’a güvenerek hemen eylemlerinden vazgeçerler!

Tabi bir de sidik kokusu var.

Sayın Başbakan Gezi Park’ın sidik koktuğunu söylüyor.

Ne zaman Gazi Park civarına gitti de sidik kokusunu kokladı?

Gitmesi gerekmiyor diyenler olabilir. Kendisine bu bilgileri ulaştıranlara, niçin oraya üç beş seyyar tuvalet götürmüyorsunuz diye sormak hiç aklına gelmedi mi?

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..