Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '11

 
Kategori
Güncel
 

Başbakan'ın Fenerbahçe taraftarlığı

Başbakan'ın Fenerbahçe taraftarlığı
 

İnternetten


SAYIN BAŞBAKAN'IN SEÇİM SÜRECİNDEKİ EN BÜYÜK HATASI 

Bir ülkenin Başbakanı, o ülkede yaşayan tüm özel ve tüzel kişilere karşı daima aynı mesafede durmak zorundadır. Çünkü başbakan bir ülkede tek bir kişidir. 

Ben oy vermemiş olsan da, eğer bir kişi halkın oyları ile başbakan olmuşsa o makamda bulunduğu sürece benim de başbakanımdır. Dolayısıyla kendisine oy verenlerle vermeyenleri ayrı tutarak eylem ve söylemlerde bulunmaya ve hatta kendi sempatizanları ile sempatizanı olmayanları ayrıştırmayı ima eden bir tutum bile takınma hakkı yoktur ve olmamalıdır. 

Sayın Başbakan'ın bu ülke için sekizbuçuk yıldır canla başla yaptığı çalışmaları gösterdiği özverileri taktir etmemek mümkün değildir. 

İkibinbeşyüz dolarlık milli gelirimizi onbin doların üstüne çıkardı. Özel sektöre verdiği teşviklerle sağladığı üretim sayasinnde ihracatımız yüzyirmi milyar dolarlara yükseldi ve ülkemizi duble yollarla donattı. 

Yıllardan beri ülkemizin başına bela olan ve genç demokrasimizi sürekli ihtilallerle hançerleyen Ergenekon çetesini yargı önüne çıkarttı. 

Burada bütün bunların ayrıntılarına girmek istemiyorum. Bu ülkede yaşayan her vatandaşımız bütün bu olup biten gelişmeleri görmekte ve yaşamaktadır. 

Gelelim asıl söylemek istediğim şikayetime, Sayın Başbakanım, Trabzonsporu dışlayan ve onun en önemli rakibi durumunda bulunan Fenerbahçe spor kulübünü savunan o meşhur beyanlarınızı acaba neden yaptınız. Bütün bu yaptıklarınız sizin o ülke yönetimindeki başarılarınıza gölge düşürmedi mi? 

Ben bir Trabzon'lu olarak değil sıradan başka bir ilimizde yaşıyor olsaydım bile size ve sizin gibi karizma sahibi bir lidere bunları asla yakıştıramıyorum. Fenerbahçeli olduğunuzu bilmeyen yok, ama ama o konuşmaları yapmak ki onları buraya yazmayı bile zül kabul ediyorum neden gerek duydunuz.? 

Sayın Başbakınım, başka bir seçim arefesinde buna benzer bir hata daha yaptınız ve Trabzon Belediye başkanlığını CHP ye kaptırdık. Şimdi bir genel seçim arefesinde yine aynı senaryo ile biz Trabzon'luları karşı karşıya getirmeseydiniz ne kaybederdiniz? 

Sayın Başbakanım, biz Trabzonlular olarak şimdi sizlerden yapmış olduğunuz bu hatayı düzeltecek bir gönül alma çıkışı bekliyoruz. Hele Trabzonspor bu kupayı kaybederse bizleri çok büyük sıkıntılara sokmuş olursunuz. 

Bütün bunları sözlerinizin özellikle de böyle bir genel seçim sürecinde doğurduğu sonuçları size söylemiş olmanın malümü ilan dışında çok bir anlamı olmadığını ben de biliyorum. Ancak, bütün bunlara rağmen gene de sizlerden bir cevap bekliyoruz hem de çok acil. 

 

 
Toplam blog
: 72
: 525
Kayıt tarihi
: 20.07.08
 
 

Trabzon doğumluyum. Bir kamu kurumundan emekliyim, İktisat Fakültesi mezunuyum. İdeolojik saplant..