Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '12

 
Kategori
Siyaset
 

Başbakan'ın U Dönüşleri

Başbakan'ın U Dönüşleri
 

Başbakan neden u dönüşü yaptı diye merak ede ede bir hal oldum.

Referandum döneminde değme demokrata taş çıkartan Başbakan, seçim öncesi u dönüş yapmış ve kendi asli rengini ortalığa döküp saçmıştı. Açılım falan diyerek, ortalığı vaheylaya verdiler, seçim öncesi tam aksi istikamette siyaset stratejisi geliştirdiler.

“Benim adamımdır, ne eylerse güzel eyler” diyen insanların yoğun olduğu bir toplum olduğumuzdan olsa gerek, bu denli zıt kutuplara savrulmuş olan Başbakan seçimlerden oyunu arttırarak çıktı. Tuhaf değil mi? Bence de tuhaf…

Geçen gün Can Dündar yazmıştı! Can Dündar’dan öğrendik ki, AKP taksiciler vasıtasıyla kamuoyu yoklaması yapıyormuş.

İstanbul’da yüz tane taksici, o gün arabasına binenlerin gündeme dair görüşlerini öğrenip merkeze aynı gün rapor ediyorlarmış. Başbakan’ın gündem belirlemede ve halkın eğilimlerini okşamada bu türden kamuoyu yoklamalarına ayrı bir önem verdiğini öğrendik Can Dündar’ın yazısından. Zira bu türden yapılan kamuoyu yoklamalarında son üç seçim sonucunu da yanılgısız bir şekilde doğru bilmişler.

Ben mi?

Ben zaten hiçbir seçim sonucunu doğru bilemiyorum ki. Benim mahallemde oturursanız, her seçimi CHP’nin % 90 oranında oy alacağını sanarak, birinci bitireceğini tahmin edersiniz.

Her neyse, en nihayetinde adamlar işi biliyor kardeşim. Kimin aklına gelirdi bedavadan ve kesin sonuç veren kamuoyu yoklamasının bu şekilde yapılması gerektiğini. Zaman yöntem geliştirme zamanı. AKP’de bu yöntemiyle, iyi bir kamuoyu yoklaması yapabilme tasarımını hayata geçirmiş oldu.

Hadi her şey bir yana da…

Kardeşim ben halen o noktadayım, bu millet dün ak dediğine bu gün kara diyen bir Başbakan’a, gözlerini kapatıp oy veriyor. Bu nasıl bir toplumsal karakter anlamış değilim. Anlaması güç bir toplumuz, vesselam.

 

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..