Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '14

 
Kategori
Güncel
 

Başbakan son hamleyi yaparken farkında olmadan...

Başbakan son hamleyi yaparken farkında olmadan...
 

Abdullah Öcalan ve Merkel, ne güzel değil mi?


Başbakana bir öğüdüm olacak o da şu:

“Alkışa seviniyorsun ama...

Âmâsı da şu, ihaneti görmüyorsun!”

İhanet gelip kapını çalınca da...

Başlıyorsun bas, bas bağırmaya...

Buna uygun çok güzel bir özdeyiş var dilimizde:

“Maydanoza gelince kıt, kıt faka gelince bee...” diye

Sevgili başbakan yaşam iyiyi de kötüyü de birlikte çıkarır insanın karşısına...

Her hale de hazırlıklı olacaksın!

İyiyi görünce kendinden geçip kötüyü görünce bas, bas bağırmayacaksın!

İyiyi de kötüyü de Allah’tan kabul edip kötüyle usulüne uygun savaşım vereceksin.

Bakınız ben size Cem Karaca’nın bir şarkısının sözlerini aktaracağım...

Oradan kendinize ders çıkarmanızı isteyeceğim:

SEN DE BAŞINI ALIĞ GİTME

Ben

Suyumu kazandım da içtim

Ekmeğimi böldüm de yedim

 

Alkışı duydum

İhaneti gördüm

Sesim de oldu sessizliğim de

Seviştiğim de oldu benim

 

Sen de

Başını alıp gitme ne olur

Ne olur tut ellerimi

 

Hayatta

Hiçbir şeyim az olmadı senin kadar

Hiçbir şeyi istemedim

Seni istediğim kadar

 

Sen de

Başını alıp gitme ne olur

Ne olur tut ellerimi

Ne olur

...

İşte böyle sevgili başbakan...

Ben size ille de yapacaklarınız konusunda çok, çok iyi düşünmenizi söyleyeceğim...

Bana öyle geliyor ki emperyalizm sizin damarınızı biliyor.

Sıkıştığınızda neleri gözünüzü kırpmadan yapacağınızı çok iyi biliyor.

Ve sizi sıkıştırıyor!

Sizin sıkıştığınız zaman onun çoktandır isteyip de söyleyemediği bir şeyi yapacağınızı biliyor.

O da şu sevgili başbakan:

Apo’nun af edilmesi...

Sizinle cemaati kavgaya tutuşturdu...

Sizi cemaate karşı iyice doldurdu.

Şunu söylediniz siz: “inlerinize kadar girip sizi bitireceğim!”

Bu ine girme işinde onların yargılamalarının yanlış ve tutarsız olduğu üzerine gidiyorsunuz ya...

Bu davaların yeniden görülmesine karar vereceksiniz bunun yasal düzenlemesini yapacaksınız.

Bu yasal düzenlemede bir takım hatalar çıkacak karşınıza...

Daha önce yapılan yargılamada çok uzun zaman içerde kalan insanların bu yargılama aşamasında da içerde kalmaları seni üzecek...

Onların tutuksuz yargılanmaları söylenecek sana ama bu da karmaşa yaratacak!

İşi top yekûn bir salıvermeye gidecek.

Sen de o hınç alama duygusuyla bunu en ehveni şer olarak görecek ve kabul edeceksin.

Bu arada Abdullah Öcalan da paçayı kurtaracak!

Biliyorsunuz yasalar insanlar için özel olarak çıkarılamaz, bir kişi yararlanırsa herkes yararlanır o yasadan!

Doğaldır ki Abdullah Öcalan işi de böyle olacak.

Zaten AHM bunu böyle yaptırttırır.

Ya tamamen serbest bırakılacak ya da ev hapsine dönüştürülecek cezası...

Size gelince bu gözü karalığınızla iki olasılıkla karşılaşacaksınız:

Ya ömür boyu yönetici olacaksınız...

Ya da cemaatten öcünü almış ama kendisi de perişan olmuş biri olarak kalacaksınız...

Her iki sonuç emperyalizmi ilgilendirmez!

Emperyalizm asla tek olasılığa oynamaz çünkü o hep iki ya da üçlü olasılıklara oynar.

Hangi sonuç çıkarsa çıksın onun işine gelir!

...

Dikkatli olunuz sevgili başbakan...

Saygı ve sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..