Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Başbakan söyleyip duruyor ya CHP Cami yıktı diye...

Başbakan söyleyip duruyor ya CHP Cami yıktı diye...
 

Başbakan ve Hikmetyar...


Başbakan söyleyip duruyor ya CHP cami yıktı diye... 

Bakın tevbe suresi gereğince hz. Muhammed(sav) de cami yıktırmıştır. 

 Buna ne diyecek Başbakan şimdi? 

“107. Bir de zararlı faaliyetlerde bulunmak, küfre yardım etmek, müminler arasına ayrılık sokmak için ve öteden beri Allah ve Resulüne karşı savaşanlara üs olsun diye bir mescit yapanlar vardır. Bunlar, ‘Bizim iyilikten başka hiçbir kasdımız yok’ diye de mutlaka yemin ederler. Ama Allah şahitlik eder ki bunlar mutlaka yalancıdırlar.

108. Onun içinde asla namaz kılma. İlk günden temeli takva (Allah'a karşı gelmekten sakınmak) üzerine kurulan mescit (Kuba mescidi), içinde namaz kılmana elbette daha layıktır.

Orada temizlenmeyi seven adamlar vardır. Allah da tertemiz onları sever.” (Tevbe Suresi)

Bu ayetler sonrasında Hz. Muhammed(sav) o mescitleri yıktırmıştır.

***

Ben bizim Başbakanı anlayamıyorum bir türlü ya...

Kendi kendime soruyorum: “Müslüman bir kimse bizim Başbakan gibi davranır mı?” diye...

Üzgünüm ki yanıtım hayır oluyor:(

Müslüman bir Başbakanın yapacağı daha başka işler olmalı!

Örneğin:

Halkın tamamının saygısını kazanmayı düşünmeli...

Bunun için de;

Çok ağırbaşlı olmalı,

Sağa sola laf atacağım diye uğraşmamalı,

Herkesin gönlünü almak için çaba sarf etmeli,

İnsanların tamamının, bu Başbakan gerçekten bizim için çabalıyor, “Allah ondan razı olsun” demesini sağlamalı.

Halkın;

Yaşama gereksinimini yüksek derecede karşılamalı.

İnsanların doyma, barınma, üreme ihtiyaçları eksiksiz duruma getirmeli.

Her insan, dağ başında yalnız yaşayan da güvenlik içinde olduğunu bilmeli, devlet ona bu duyguyu hissettirmeli.

Her insan, sevilme duygusunu yaşamalı.

Her insan belirli bir statü kazanma olanağına sahip olmalı ve halk bunu kullanmalı.

Ve her insan kendisini özgürce ifade edebilmeli halk bunun bilincinde olmalı ve bunu kullanmalı.

Bakıyorum şöyle çevreme;

Bir yılgınlık egemen halka, halk olanı biteni anlamıyor. Ben de tabii!

Örneğin polisimiz, halka saygılı davranmıyor.

Neymiş o biber gazı öyle?

En ufak hak aramaya dahi tahammül göstermiyor bizim polisimiz...

Ben bunu yadırgıyorum.

Başbakan işini gücünü bıraktı kendisinin ağır Müslüman olduğunu ispata çalışıyor.

Tamam, kabul ediyorum Fetullah Hoca taifesine karşı bunu yapmak istiyor da...

O zaman da Kuran’ın açık hükümlerine uygun Müslümanlık yapmıyor, Sayın Başbakan...

Affeden değil.

Aldırmayan değil.

Sabreden değil.

Güzel düşünen, güzel söyleyen, güzel davranan da değil!

Yüksek sesle konuşuyor, yürüyüşüne dikkat etmiyor, alçak gönüllü de değil!

İbadetimi yerine getiriyorum diyor ama ibadetin ulaştıracağı ergin insan sıfatından çok uzak kalıyor!

Güzel ahlaka ulaşıp,

Daima:

Doğru sözlü olup, hayra ve barışa dönük olmalı yüzün!

Soruyorum sen niye böyle değilsin?

Sevgili Başbakanım:)

Ben sizi bu yönünüzle yadırgıyorum doğrusu ve bu yüzden huzursuzum!

Sizin bizi yarın nereye götüreceğiniz konusunda endişeliyim!

Daha çağdaş olmanızı bekliyorum sizden...

Saygılarımla...

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..