Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '08

 
Kategori
Siyaset
 

Basbakana acik mektup

Basbakana acik mektup
 

30 volt ampul


Sayin Basbakanim Recep Tayyip Erdogan,

Yesil Bursamizin eski ailelerinden ve ailece eski demokrat partili bir aileye mensup olup, ailenin hasari ve haylaz cocugu olarak ilk numayisimi 1974 kibris harekati basladiginda askerlik subesi onunde toplanip gonullu olmak ve kibris turktur sloganlariyla katildigimi hatirliyorum, sonra dedigim gibi haylaz bir cocuk olarak ailenin yapisina aykiri kendimi "Karaoglan" ruzgarlariyla CHP de buldum, o zamanlar henuz cicegi burnunda 18'lik ve oldukca sosyal-demokrat anlayista idealist bir genctim, gerci CHP de genclik kollarinda olmama ragmen icimde her zaman bir Adnan Menderes sevgisi ve saygisi hic eksik olmadi.
Turk tarihine olan merakim ayni zamanda turkiye'nin siyasal tarihinin derinlikerine inmeme zemin olusturdu, baktim ki mensubu oldugum CHP Ataturk cizgisinden fersah fersah uzakta bir yerde, diger taraftan gunes motel olaylarina 11'ler hareketi ve parti ici curumeyi goruncede 1979 da kurultayda mikrofonda merhum Ecevite kendisinin turk siyasal tarihinde ancak bir "ULUSAL HAYALKIRIKLIGI" olacagini ifade ettikten sonra linc edilmeden salondan cikarildigimi hatirliyorum, suphesiz ertesi gun istifa dilekcemde yaklasmakta olan "darbeyi" ima ederek ayrildigimi hatirliyorum, derken 12 eylul ve banyo sofbeninde cok sevdigim bircok kitabimi yakip ailece "BANYO" yaptigimizi hatirliyorum,
Simdi sayin basbakanim siz ve ben yaklasik ayni donemlerin urunuyuz, masallah allah artirsin siz aldiniz yurudunuz ve sonunda basbakan bile oldunuz, allah yuru ya kulum demesin ) fakat biz ne yapalim ki ekmek parasi icin solugu amerikada aldik )
Benim sizden bazi isteklerim olacak, oyle ya siz vatandasin hizmetindeyseniz, hatta sizin tabirinizle size oy vermeyenlerin bile hizmetinde oldugunuza gore vatandasin istekleri sizin basinizin tacidir herhalde )

1- 1876 teskilat-i esasiye ile baslayan anayasa seruvenimiz 1921-1924-1961* ve nihayet sizinde kabul ettiginiz gibi
" YAMALI" bohcaya donen ve bir zamanlar kendini HOCA cocugu olarak ifade eden ve kefil olan su meshur
"1982" anayasasi tecrubelerimiz var, artik bu yamali bohca olan 82 anayasasi koskoca turkiyeye cok dar geliyor, neresini tutsaniz elinizde bir "parca" kaliyor, gelin siz siz olun ergun hocanin ve toplumsal mutabakata dayanan ve Turkiyeyi gelecek yuzyillara tasiyabilen, cogulcu-demokratik ve KALICI bir anayasa olusturun, hukukun ustunlugu olan uniter yapiyi ve sosyal barisi bozmayan, ozgur dusunceye acik, adaleti esas alip kurallarini belirleyen bir anayasa istedigimiz, )

2- Artik baskanlarin sultasindan millete gina geldi, gelin siz "siyasal partiler kanunu'nu" sil bastan duzenleyiniz, tabana acik, elestiriye acik, her maddesi TEK adam sultasini engelleyen demokratik anlayisi esas alan bir siyasal partilar kanunu olsun efendim, )

3- Vallahi sayin basbakanim oldu olacak su secim kanununa da bir goz atin, bastan asagi duzenlemeye ihtiyaci var dogrusu, hele baraj konusu var ya, siz gelin onu % 4 lere cekin ) korkmayiniz efendim acik oy gizli tasnif istemiyoruz, yeterki millet iradesi meclise tam yansisin diyoruz )

4- Ha birde su var, biz erkeklerin kulli hegemonyasinda olan bu duzende artik KADININ basta siyaset ve sosyal hayat olmak uzere yerinin acilmasini saglarsaniz kadinlarimizinda gonlunu feth etmis olursunuz ) malumunuz kadinin katilimi eksik olunca o toplumda ilerleme pek saglanmiyor, hani derler ya kadin isterse adami vezir yapar misali ))..

5- Sayin Basbakanim, siz gelin partinizde saglam bir EV temizligi yapiniz, hatta yeni bir kabine kurup listenize parti disindan isin EHLI bir takim akademik ve ciddi insanlara gorev veriniz, malumunuz TAZE kan vucuda faydalidir )

6- Sayin Basbakanim, biliyorsunuz siyaset dunyasi ve tum ulkeye hitap biraz "zenaat" gerektirir ve bu konuda eski barajlar kralina danismakta hic cekinmeyiniz, cunki biraz genis olmak lazim, hani gun gelir kimi ANASINI yanina alir gelir, gun gelir YAZAR-kasa firlatir, su olur bu olur, haliyle danismanlarinizi sizin icin yetersiz buluyorum cunki
soylemlerinizde GAF sayisi epeyce fazla,

7- Sayin Basbakanim, siz siz olun gelin seneye taksim meydaninda 1 mayista iscilerle el ele kol kola yuzunuzde gulucuklerle HALAY cekip isicilerin gununu kutlayiniz, ) korkmayin efendim komunizm filan hortlamaz ))

8- Sayin basbakanim, vallahi gecen sene saygi duydugumuz ogundugumuz TURK polisinden bir genc polisin 1 mayista esinin yaninda yasli beyefendiye bir osmanli tokadi atmasini halen unutmus degiliz, ne hikmetse o polis "bulunamadi", gelin siz bir emrinizle o polisi bulun ve televizyonlardan o polisin yasli beyefendiye CANLI bir ozur dilemesini saglayiniz, polisede artik icisleri bakaniniz bir disiplin cezasi verir herhalde, kamunun vicdani son derece rahatsizdir bu konuda.. yoksa siz yasli beye o tokadi seyrederken uzulmedinizmi ??

9- Ha sayin basbakanim, Turkiye Cumhuriyetinin kurulus felsefesinde VELEV Ki'lere yer yoktur, fakat ben kalbimde diyorum ki, "velev ki" bu blog yazisini okursaniz , sizin onunuzde bir TARIHI firsat vardir, zaman icraat zamanidir, verdiginiz bazi sozleri tutma zamanidir, yoksa gelecek secimlerde vatandastan "ATMA RECEP DIN KARDESIYIZ"
sloganlari cogalabilir, mesela su dokunulmazliklar filan gibi )

10- Sayin basbakanim vatandasin "istekleri" hic bitmez, bende sadece 9 kalem yazdim, sayet isteklerimin yarisini gercege donustururseniz vallahi soz veriyorum gelecek secimde amerikadan kalkip "YANIMA ANAMIDA" alip size OY verecegiz, yani oyunuz garantidir ))..

Sayin Basbakanim, size bu blog ulasmaz fakat bir akp'li nin okuma sansi yuksektir, hani derler ya yerin kulagi vardir misali bende VELEV KI okudunuz farz edip size saglik ve afiyetler diliyorum, )

Not- sayin basbakanim size soylemeye unuttum, milli gorus gomlegini cikarip italyan marka gomlek ve kravat size cok yakisiyor dogrusu, sayet dahada hos gorunmek isterseniz bende size uyan fazladan bir CUMHURIYET-CEKETI vardir, iadeli-taahutlu yollayabilirim ..)))

 
Toplam blog
: 28
: 1999
Kayıt tarihi
: 07.06.08
 
 

1958 Bursa doğumlu olup, çok uzun yıllardır ABD'de yaşıyorum. Öğretmen olan bir oğlum var,Tarih araş..