Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Başbakanımıza randevu talebimdir.

Başbakanımıza randevu talebimdir.
 

 

Bimer'e(Başbakanlık iletişim merkezi) yazdığım 654785  nolu 30.10.2012 tarihli yazıma bugüne kadar cevap alamadım...

Verilecek cevabın benim için hiç bir önemi yok...

Çünkü sistem aynı tas, aynı hamam...

Hastahanelerimizde sorunlar aynen devam etmekte…

27 aralık 2012 tarihinde Göztepe Merdivenköy polinikliğine, Ocak ayı 2013 içinde randevu alabilmek için gece saat 05.00 gittim…(eşim için)

Polinikliğin ana caddeden giriş kapıları kapalı… Sürgülü dış kapının önünde bir vatandaş eline kağıdı almış liste tutuyor…Gelen hastalara sıra numarası verip adını soyadını yazıyor…Yaşları 70 mişe dayanmış hastaları görüyorum… Gördüklerimden insanlık adına utanıyorum…

Sabahın ayazında, saat 3 te gelenler ile  bekliyoruz dış kapıda. 07.00 de özel güvenliğin kapıyı açmasını...

Saat 07.00

Gardiyan gibi bir güvenlik görevlisi… İlk önce hastaların kapısını açıyor…

Hastaların çaresizliği…Sorumluların vurdumduymazlığı...

Yıllardır süren bu rezaleti gündeme getirmeyenlerden, çaresizliliğimden, insanlığımdan utanıyorum…

Lanet ediyorum… Sağlık sektörünü düzelttik diyenlere…

Ocak ayı Romatoloji servisinden randevu almak için gelen yüzlerce hasta...

Erken gelen, nereden geldiğini bilmediğim, yüzleri solgun ve umutsuz insanlar...

Ayda bir kez randevu verilen, adına yan dal olarak adlandırılan, romotoloji, homotoloji, endokraolin vb... gibi rahatsızlığı olan hastaların günahları nedir ????

Yan dal diye adlandırılan bu tür rahatsızlığı olan hastalar, İnternetten randevu alamıyor...

Sayın Başbakanım...

Yan dal diye sınıflandırılan, bu sağlık sorunu yaşayan hastaların günahları nedir...

Lütfen bir sabah, saatin gece yarısı üçünde, randevu günü yaşadığım, gördüğüm yer,  İstanbul Merdivenköy polinikliğine geliniz... Çaresizliği görün...

Gördükçe, yaşadıkça utanıyorum...

Sizin neler hissedeceğinizi merak ediyorum…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..