Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '08

 
Kategori
Siyaset
 

Başbakanlık'tan Genelkurmay brifingi haberlerine yalanlama

Başbakanlık'tan Genelkurmay brifingi haberlerine yalanlama
 

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamada, dün bazı gazetelerde Genelkurmay Başkanlığı’nın Bakanlar Kurulu’na verdiği brifinge ilişkin "asılsız bazı haberlerin" yayımlandığı belirtilerek, "Söz konusu haberlerde yer alan bilgiler gerçeği yansıtmadığı gibi doğruluğu hiçbir şekilde soruşturulmamış olup, tümüyle dayanaktan yoksundur" denildi.

Haber aynen bu...

Sonra? Sonrası hiç…

O onu dedi, ben yalan dedim.

Birisi benim hakkımda yalan haber yapsa, mahkemeye gider hakkımı ararım.

Başta sayın başbakan olmak üzere şahısları ile ilgili haksız olduğunu düşündükleri bir yayın olunca, doğru mahkemeye gidiyorlar.

Peki, konu devletin haysiyeti ile ilgili ise?

Oysa bu yukarıdaki haberin devamında, adı geçen gazeteler hakkında soruşturma açılmış, konu yargıya intikal ettirilmiştir dense, insanların içi daha da ferahlamaz mıydı?

Yoksa onlar yandaş gazete diye dokunulmazlıkları mı var? Ellerinde somut bir belge yoksa hangi cesaretle yalan yayın yapıyorlar.

Ya varsa? O zaman bakanlar kurulundan biri veya bir görevli bu haberi o gazetelere vermiş.

İnşallah benim bu yazıyı yazdığım şu saatlerde konu yargıya intikal ettirilmiştir.

Değilse benim gibi düşünen birçok kişinin kafasında cirit atan olumsuz senaryolar haklılık kazanacaklar…

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..