Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Başım Belada

Başım Belada
 

Ayarsız bir ablaya sahibim ve ben ona ayar oluyorum çünkü benim ayarımla oynuyor. Ne olmuş yani odam dağınık ise, ayrıca benim odam cuma akşamları tık diye dağılır ve cumartesi öğlene doğru pıt diye toplanır. Zaten yaşanan ev dağınık olur derler. Çaktırmayın ama bence bu dağınıklık bir tık üst modeli. İnsan aynı masa da yemek yiyip, aynı masa da kitap okuyup hem kahve içip hem de küpelerini koyar mı? Bu ne rahatlık. Bu ne salaşlık. Bir de bu masa ilham veriyormuş gibi hem de günlük tutar mı? Tabi bu durumamaruz kalan ablam çantasını alıp kaçtı. E haklı, çünkü o bir oğlak burcu. Bulunduğu yer düzenli olacak. Kuralcı ruhu eşyaların yerini belirleyecek. Bir tık daha yöneticiliğini gösterecek.

Ben ise, ikizler burcuyum. Dağınık değilim. Herşey olması gereken yerde, olması gereken düzendedir. Bir de çok konuşuyormuşum. Ne yani, var olucam ama sesim çıkmayacak. Öyle bir dünya yok. Ben çok konuşmuyorum anlatacaklarım var sadece. Aklımdaki neyse aynen çıkmak zorunda. İkizler sevenler kaleye mum diksin, diğerleri görmezden gelsin.

Yaşanmışlığı seviyorum ben. Alelade olmayı. Bırakırım içimdeki özgürlüğü istediği gibi davransın diye, keyfini çıkarırım. Eğer halıya kahve dökülürse çıkar, ayağa kulaklığın kablosu dolanırsa, error. Ha biri gelir de 'ayy Seda'nın odasına bak' derler se; odanın kapısını kapatırım olur biter. Kimse dokunamaz benim özgürlüğüme. 

Ablamın odasına giriyorum. Bakıyorum etrafa, bir yaşanmışlık yok. Mobilya dükkanı gibi. Tabi, onun da dağınık olduğu alanlar var. Mutfak mesela. Rendeyi saatlerce aradığımı bilirim. O da bulamamıştı. Daha sonra yemek yapmak için tencereye uzandığım da bir de ne göreyim. İçinde rende.

Mutfağımda da yaşanmışlığım vardır benim. Fakat düzenine saatlerimi harcarım inanın. Orası genel ve ortak bir alan. Temiz, düzenli ve herşeyin yerli yerinde olma mecburiyeti var.

Dediğim gibi dağınık değilim ben, yaşıyorum sadece.

 
Toplam blog
: 58
: 264
Kayıt tarihi
: 19.03.17
 
 

Var bi'hayalimiz  ..