Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Başıma çığlık yüzünden geldii

Başıma çığlık yüzünden geldii
 

resim denemesinde kimim diye çalışırken vazgeçtim gözükmekten .malum bakarsın bir mesajda bana geliy


Çok severek yazılarını izlediğim bir blok kardeşimin adını vermekte mahzur var mı bilmem ama sadece çığlık atan bir arkadaş. Ancak çığlığı sessiz attığı içimn benden başkası duymuyor desem yalan olur. Duyuyorlar tabi ki . O kadar güzel yakalıyor ki gündemi ve paylaşmayı öyle güzel biliyor ve bildiriyor ki . Yeri gelince uyarıyor.İ şte habercime eklediğim bu kardeşimin bir yazısında kime benziyonuz ne duruyonuz gidin bakın diye bir adres vermesiyle hayatımı değiştirdi yaanim. yok patenti ona aittir ben adresi ondan aldım siz de ondan alın.

Neme lazım reklam ediyo sanırlar .bir de sayfayla ortak filan sanırlar.Keşke olsak ta.Teknoloji özürlü olduğum için resim eklemeyi bile bilmezken bir de image etmeye kalkınca başıma neler geldi. Aa şımardım çünkü ne çok ünlüye benziyomuşum işin tuhafı o ülüleri de ben hoşuma gitti diye resimlerime kaydetmiştim. İşte o hoşlandığım ünlüy benzediğimi yüz taramamda bildirince şekle önem vermeyen ben nergisos hastalığına tutulur gibi oldum .Neme gerek yine de tam yüz vermeyim de ünlü bana benzediği için üzülmesin.Bir de namahrem görmesin deyip peçeli oldum .Aslında fadime yi ben oynayacaktım da senaryoyla yetindirdiler işte .yok canım bunların hepsi seçme saçmalar .işte .Amma velakin köyden kaçıp şehire indim de .Emmim dayım iresimlerimi boy boy nette veriyom deyi keserler Na mahreme neye açtın deyi .Örtü de iyi bir şeymiş canım.Kimse tanımıyo beni benden başka işteee.

Bu yazıyı niye mi yazdım bilmem .Bİr bilebilsem .Allah sebep olandan razı olsun Bu açıklamayı neden yaptım .Bİr galeri oluşturdum güya adı da denemelerim .aslında bir resim yükleme çalışmasıyken galeri yaptım işte güya .Teşhir amaçlı değil , sadece öğrenim amaçlı bir yükleme çalışması işte .Başardım galiba .Bu yüzden de maskeli süvari oldum .Görünüşe aldanmamak gerek te .Bakarsın bir telefon da bana gelir .Ört bakim diye .Şİmdiden örtem barim .Saygılar .Bu da seçme denemenin saçması oldu işte .Kime ne canım .Ben gine ıssız gidem barim.
 
Toplam blog
: 165
: 856
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

Edebiyet fakültesi  mezunuyum. Öğrenmenin yaşı yoktur diyerek çeşitli kurslardan da el sanatları ..