Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

27 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Başımın belası

Başımın belası
 

Adın dudaklarımda, onla oyalandım

Sesin kulaklarımda, rüyalara daldım

Cemalin düşlerimde, onunla uyandım

Başımın belasısın, bende sana kandım

 

Sende aşkı aradım, yerimde durmadım

Arayışımın sonu, bende bulamadım

Neden aradım seni, düşte kuramadım

Başımın belasısın, sana ben kanmadım

 

İnsanlar aşkı arar,  kendi aynasında

Kendini göremeden, okur yaftasında

Aynaları yalancı, yapar kafasında

Başımın belasısın, desem kanamadım

 

Cebirin Defteri; 27.Ekim. 2014 ; Kütahya

 

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..