Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Başımız sağolsun

Başımız sağolsun
 

Öncelikle tüm şehitlerimize ALLAH 'tan rahmet diliyorum.

Yazmak istediğim çok konu var bu olaylarla ilgili ama nasıl başlayacağımı bilmiyorum, bu seferki öylesine bir can sıkıntısı değil, aylarca hatta yıllarca içime oturan bir can sıkıntısı.. günlerdir ekranlara, gazetelere, haber sitelerine kilitli kaldım, bu çoğalan terör olayları nedeni ile. Bu pkk denen örgütün bizim ülkemizden ne istediğini yıllardır anlamış değilim. Bizim ülkemiz çook uzun yıllardır kimsenin topraklarına göz dikmemiş, hiçbir ülkenin vatandaşının canına kast etmemiş, ama bunlar nedense yıllarca topraklarımıza göz dikip ülkemizi bölmek istiyorlar. Halbuki bu güzel vatanımızda her dinde her ırkta insana yer var, neden kardeşçe yaşamak yerine bu yola gidiliyor. Çok zaman önce ülkelerin sınırları çizilmiş anlaşmalar yapılmış, kimse kimsenin topraklarına izinsiz giremez, milletine zarar veremez diye. Bu kahrolası örgüt ne diye çıkıp bize saldırıyor? biz onlara kötü bişey mi yapmışız neden bizi seçiyorlar? Bunların başındaki insanlar hangi zihniyetle böyle kararlar veriyorlar. Bu ülke bizim! Asırlar önce atalarımız ne zorluklarla kurdular bu devleti, binlerce milyonlarca şehit verildi !!

ABD sözde dünyanın efendisi ülke! keşke zaman önce keşfedilmemiş olsaydı !! Kendi topraklarında istediğin gibi hareket et, istediğini yap (gerçi yapıyorsun) ama bizim ülkemize hatta hiçbir ülkeye karışma!

Hazmedemiyorum arkadaşlar, birilerinin çıkıp bizim ülkemizi bölmeye çalışmasını hazmedemiyorum! İnşallah Yüce Allah tan diliyorum ki, bu yaptıkları yanlarına kalmasın, kıydıkları okadar canların hesabını nasıl verecekler! Allah a havale ediyorum onları başka diyecek bişey bulamıyorum. TÜRKİYEMİZİN BAŞI SAĞOLSUN !!

 
Toplam blog
: 22
: 866
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Tesadüf eseri bu siteyi buldum, çok da memnun oldum. Sanırım ben daha çok okumak için burdayım, a..