Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '14

 
Kategori
Türk Mutfağı
 

Basit kek

Basit kek
 

basit kek tarifi


Bugün sizlere halk dilinde basit kek tarifi olarak kimilerine göre sade kek kimisi içinde normal ev pastası olarak bilinen tarifi paylaşacağız .

Sade Kek tarifi için gerekli malzemelerimiz :

3 yumurta

1 su bardağı şeker

Yarım su bardağı sıvı yağ

1 su bardağı süt

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

2,5 su bardağı un

Sade kekin Yapılışı:

Yumurta ve şeker çırpılır. İçine süt, yağ ilave edilir karıştırılır. Un ,kabartma tozu ve vanilya da ilave edilir hepsi karıştırılır. Yağlanmış tepsiye dökülür. Hep tariflerde orta sıcaklıkta fırına sürülür denir ya ben öyle yapmıyorum. Soğuk fırına sürüyorum. 170 dereceye ayarlayıp 60 dakika saati kuruyorum. Kendiliğinde kapanıyor. İki de bir kontrol etmiyorum.Yani sonucta sıcak fırına da sürsen soğuk fırına da sürsen oluyor. Kekimiz piştikten sonra sıcak çayle servis edebiliriz. Afiyet olsun.
Ayrıca bu kekin içine canınız neyi istiyorsa ilave edebilirsiniz. Mesela ceviz çok yakışıyor. Ben çok seviyorum. İki renkli kek yapabilirsiniz. Elma tarçın ilave edebilirsiniz. Canınız nasıl isterse. Neyi çok seviyorsanız atın kekin içine güzel lezzetler elde edin.

 

Afiyet olsun.

 

Kaynak: Sade Kek tarifi oktay usta

http://www.oktayustayemektarifleri.biz.tr/sade-kek/

 
Toplam blog
: 205
: 2301
Kayıt tarihi
: 15.02.14
 
 

Adım Mert, 31 yaşındayım evli ve 1 çocuk babasıyım, hayattan öğrendiklerimi burada paylaşacağım. ..