Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Basit yaşamak

Basit yaşamak
 

Basit yaşıyorum. Ama karışık düşünüyorum. Düşüncelerim neden yaşamıma yansıyamıyor?

- Baba, insanlar düşündüklerinin ne kadarını yaşamlarına yansıtabiliyorlar ki?

- Düşüncelerimin hesabını verebilirim, ama yaşamımın hesabını veremem?

Hesap verme zamanı gelince ……

Düşündüklerimizi yaşamımıza yansıtamadıktan sonra , neden okuruz , neden yazarız.

Hesap verme zamanı geldi mi acaba ?

Neden ben kitap okuyorum. Neden yazılarınızı okuyorum. Hiç tatbik edemiyorum ki ? Evreni gözlemlemek bile sıkmaya başladı artık. Aslanın antilopu parçalaması zevk vermiyor. Güneşin hep aynı yerden doğacağını biliyorum. Hepimizin eleştirilmekten hoşlanmadığımızı da. Fikirlerimizin herkes tarafından kabul edilmesi nasıl mutlu ediyorsa, nasıl mutlu …… Kendi bildiğimiz doğrularıda nasıl zor çabalarla bulduğumuzu …. Ve kimsenin bunları daha önce bilmediği…. Masallarımızı anlatmayı…… kimsenin masalını istemediğimizi …… kendi çektiğimiz acının en iyi acı olduğunu………

- saçmalamanı istiyorum …..

- neden dede?

- sen saçmaladıkça, ben bu insanların karışık yaşamlarını daha iyi görebiliyorum…. Sen saçmaladıkça ben onların emeklerinin nasıl boşa gittiğini …. Nasıl yalancı dünyalarının yıkıldığını görüyorum

Hem sen değilmisin “ kral çıplak” diye bağıran. Hadi gel beraber bağıralım . sen çocuksun ben yaşlı …. İkimizede bir şey yapamazlar…… hadi gel saçmalyalım ….

- saçmalamak ne demek?

- anlamsız kelimeler söyleyelim….

- nakartu halamaya gibimi

- evet takara sakamara

- yaşasın saçmalamak …. Yaşasın, , , ,

- sen büyüdükçe daha güzel saçmalıklar bulacaksın buna inanıyorum küçük kız

- tamam dede bulurum

- sen boyun eğmeyeceksin … saçma düşünüp….saçma yaşayacaksın….. söz mü?

- söz dede ….. senin gibi olmayacağım…..

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..