Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Başka bahara

O değil de;

Saatler Ekim sonuna doğru geri alınacakmış. Bunu yaparken hep bir açıklamaları var ama nedense bana hiç mantıklı gelmiyor.

Onlar yüzünden bir sınava geç kalmıştım. Erken gittim diye bankta oturup beklemiştim. Baktım in cin top oynuyor, bu işte bir yanlışlık var diyerek duruma müdahale ettim. Meğer sınav başlamış, üstünden bir saat geçmiş.

Başka bahara dediler…

O değil de;

Saat uygulamasının en kötü tarafı tam alışıyoruz, yine yeniden değiştiriyorlar. Sonra dilimde hep o şarkı;

- Eski saate göre şimdi saat...

O değil de;

Bu cümle karşımdakini biraz kızdırıyor tabii. ‘Bırak eski saati yenisine bak’ diyorlar.

Anlatamıyorum ki, eskisi olmayanın yenisi olmaz.

Ayyyy bu da ne menen bi laf. Çok arabesk çok… Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağarmış. Niye yağıyor onu da anlamış değilim de…

Ne diyordum;

Demem o ki;

Unutulmuş birer birer/eski dostlar eski dostlar/ne bir selam ne bir haber/eski dostlar eski dostlar

O değil de;

İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..