Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Başka Çarem Yok

Başka Çarem Yok
 

“Yazmak için ölüyorum” en çok yazmayı sevdiğim cümledir…

Evde yazı yazmak için bir laptop ve daha rahat yazmak için bir klavye, bir tablet ve onun için de bir klavye , bir telefon, bir sürü mor kalem ve değişik defterlerim var. Nihayet  defterde  de istediğim özelliği de buldum,  bir karış boyuna ve enine ölçüleri olan ve sayfaları kolayca kopabilen defterden, ellerimde ki defterler bitince yada bence ben bitmelerini bekleyemem…buradan şunu çıkarabiliriz teknik olarak yazmaya hazırım.

İnsan ait olduğu işi yapmak ister ya da kim istemez ki, ait olduğu işi yapmayı demek daha doğru olur. Ait olduğum şeyin yazmak olduğuna inanıyorum. 

Yazdıklarımla dünyada dokunulmadık kalp kalmasın istiyorum,  heraklitus'un ırmak felsefesinde “aynı nehirde iki kez yıkanamazsınız, çünkü sonradan akan su ilk akan sudan farklıdır” der. Yazdıklarımı okuyanlarda, tıpkı buradaki  nehire girenler gibi okuduktan sonra, aynı kalmasın yazdıklarım  insanları  değiştirebilsin  istiyorum.  Çünkü ben okuduğum kitaplardan bunu bekliyorum.

Yazmayı öğrenmek için yazmaktan başka çarem yok…Çok isterim ama çok okumanızı, okuduklarınıza gülmenizi, ağlamanızı kısaca insani tüm duygularınızı hissedin çok isterim ama bilin ki, okumasanız da yazmaya çok kararlıyım…insan önce nereden başlayacağını bilemiyor,  geç kalmış biri için en kolayından başlamak harika olur bence, ve en kolayı da tabi ki en iyi tanıdığım renkli kişiliğine hasta olduğum, nasıl durduğunu kendinin de bilmediği zekilikle, aptallık arasında ki, o görülmeyen ince çizgide durabilen, artık hayatla barışmış geçmişi geçmişte bırakmış,  yalnızlıkla,  kimsesizliği ayırabilmiş kendine yetebilen  birini yazmaya karar verdim…

……………………………………………………………………………………….

Selametle sevgili okuyucu hayat güzelse ayaklarınız yerden kesilir ve unutmayın hayatınızı güzelleştirecek GÜÇ sizde kalem bende

 

https://hayatguzelse.com/

 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....