Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Başka meysimlerde aradım seni...

Başka meysimlerde aradım seni...
 

seni sevmek ne güzel....


çok aradım seni çok

ama hep başka meysimlerde aradım

başka hayallerde başka şehirlerde

başka renklerde aradım

sen bir adım önümdeydin

ben bulamadım

seni hep başka meysimlerde aradım

ilkbaharı yakıştırdım sana

oysa sen kıştaydın

aradım

karlar yağdı üstüne

bulamadım

seni hep başka renklerde aradım

kırmızıyı yakıştırdım sana

güller gibi karanfiller gibi

oysa sen hep mavideydin

denizler mavisi gözlerin gibi

enginlere gittin

maviliklere karıştın

aradım

dalgalar kapattı üstünü

bulamadım

seni hep başka şehirlerde aradım

istanbulu yakıştırdım sana

istanbul gibi güzeldin

ben istanbulda aradım seni

sn izmirdeydin

gördüm el salladım koştum

kalabalığa karıştın kayboldun

bulamadım

hep başka gözlerde aradım seni

bütün mavi gözleri sana yakıştırdım

ve bütün güzellikleri

hiçbiri senin gibi bakmıyordu

kayboldu mavilikleri

gitti güzellikleri

aradım

gerçekleri gördüm uyandım

bulamadım

hep başka kalplerde aradım seni

sen hep yanımdaydın

sevginin sıcaklığı idi içimi ısıtan

gidince kalan sevgisizliğindi

beni üşüten

baharda gelecek biliyorum

sen geldiğinde

hayatta ısınacak kalplerde

sen gülümsediğinde

bütün meysimler bahar olacak

sen geldiğinde

sen geldiğinde ....

 
Toplam blog
: 20
: 503
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

9 Ocak 1965 İzmir Bergama doğumluyum. İzmirde yaşıyorum. Tahsilim lise. Bir gıda şirketinde personel..