Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '18

 
Kategori
Deneme
 

Başka Şekilde Hareket Etme Şansınız Varsa Sizi Rahatsız Eden Durumdan Şikâyet Edemezsiniz

Başka Şekilde Hareket Etme Şansınız Varsa Sizi Rahatsız Eden Durumdan Şikâyet Edemezsiniz
 

Başka şekilde hareket et, seni rahatsız eden şey beni mutlu ediyor ama…

Bu konuyu defalarca yazdım ama hiç bana haklısın diyen olmadı, oysa haklıyım; rahatsız olanlardan rahatsız oluyoruz…

İstediklerimi yapabilmek istediğim hayatı yaşayabilmek için dağda mı yaşayım?

Aslında burada gösterilecek duyarlılık da bir erdemdir, rahatsız edenlerin değil rahatsız olanların duyarlılığı.

Ben insanların yaşamalarından rahatsız olmam, oluyorsanız yeteri kadar anlayışlı değilsiniz ve yaşamak kenarda oturmak değildir.

Şuradan gitme şansınız varsa şuradan gidin bakın ben burada eğleşiyorum, hayır ben buradan gideceğim inadı anlamsızdır.

En büyük hak yaşama hakkı insanların mutlu olmak için yaptıkları şeyler engellenemez.

Rahatsız eden şeyler belli ama siz her şeyden rahatsız oluyorsunuz.

Tutturmuşlar senin özgürlüğün benim özgürlüğümün bittiği yerde başlar, ıslık çalmak için dağların arkasına gitmeni mi bekleyeceğim?

Senin özgürlüğün benim özgürlüğümün bittiği yerde başlarmış kim demiş bunu, saçma bir söz, özgürlükler mecburen karışır; senin köpeğin havlarken benim bebem uyur!

Herkesin yaşama hakkı var ve herkes yaşamaya kalktığında gök kubbe inler, kimsenin başkalarının yaşamasından rahatsız olma hakkı yok, ayıları bağlarız hepsi bu!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..