Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Başka türlü seviyorum ben seni...

Başka türlü seviyorum ben seni...
 

Öyle bedenine kimliğine değil sevgim
Ruhunun benzerliğini kasdediyorum ben
İşte o yüzden başka türlü seviyorum seni
Aynı şarkıları mırıldanıyoruz gibi sanki
Aynı rüyalara dalıyordur kalplerimiz kimbilir
Bir çok düşüncemiz bile ortak değil miydi?
İşte bu yüzden başka türlü seviyorum ben seni
Bir sevgilinin sevgiliye duyduğu aşk da değil ki bu
İlahi aşk desen o da değil bu binbir türlü
Adını koyamadığım garip bir bağlılık bu
O yüzden işte başka türlü seviyorum ben seni
Gökyüzü sanki yakınlaştırıyor gibi bizi
Gönderdiğim selamı iletiyordur yıldızlar sana kimbilir
Ay desen en masum haliyle gülümsüyor bize şimdi
İşte bu yüzden ben başka türlü seviyorum seni
Adını koyamadığım için çok üzgünüm
Başka türlü seviyorum ben seni


Şiir-Edibe Toğaç

http://sayfamdakalancumleler.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..