Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '12

 
Kategori
Magazin
 

Başka ülkeler başarılarını, bizimkiler ise selülitlerini manşet yaparlar!

Yahu şöyle bir düşünüyorum da nasıl bir ülkede, nasıl bir basınımız var. Gazetecilerimiz gerçekten bazen bazı şeyleri abartıyorlar, özellikle de şu SELÜLİT konusunu...Bilirsiniz bugünlerde (hatta ben her yaz diyeyim) ünlüleri bikinili yakalamak için binbir çeşit hale giriyorlar. Ne gerek var ki... En basitinden Gülben Ergen. Yahu kadın iki çocuk annesi, bırakın o kadar da olsun. Tamam sonuçta şarkıcıların, sanatçıların görsele de hitap etmeleri lazım ama bunun manşet yapılacak kadar önemli birşey olduğunu düşünmüyorum. Başka ülkeler sanatçılarının başarılarını, tanıtımlarını vs. manşet yapar; bizimkiler yok selülit, yok o onla bu bunla!...

Cidden bazen sinir oluyorum. Şöyle birisi de çıkıp demiyor size ne, varsa var diye.. Gerçi geçenlerde Ayşe ile Alişan'ın programına sevgili divamız konuktu ve bu konu açılınca, atarlandı 'NE YAPALIM VARSA VAR YANİ N'OLCAK' diye bi cümle kurdu. Gerçekten de takdir ettim ve çok hoşuma gitti.. İşte böyle bir kaç tane daha sanatçımız olsa, gazeteciler artık hiç bir tat almaz ve böyle saçma haberler yapılmaz..

Velhasıl şu konuda içimi bir dökeyim dedim bayağı dolmuşum..:) Bu arada Demet Akalın ve Bülent Ersoy'un Popstar'da nasıl anlaşacağını merak ediyorum. Demet süt dökmüş kediye mi döner yoksa patavatsız doğal halleriyle mi jurilik yapar divanın yanında merak ediyorum..:)

 
Toplam blog
: 3
: 164
Kayıt tarihi
: 15.07.12
 
 

Yüksekokul okuyorum, müzikle uğraşıyorum, solistim, kendimi anlatmayı tanıtmayı hiç sevmem, kendi..