Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Başkaları değil tek sorumlu biziz!

Başkaları değil tek sorumlu biziz!
 

Hayata 1 - 0 yenik başlamış biri olarak şu anda yaşadığım harika hayatın nasıl gerçekleştiğini sizlerle paylaşmak istiyorum.

"Bir kişi yaptıysa herkes yapabilir" EVET! Ben yaptıysam sizler de yapabilirsiniz.

 16 Mayıs 1981 İstanbul doğumluyum. Üç yaşında doktor hatası yüzünden RA rahatsızlığına yakalandım. İyi ki de yakalanmaşım. Önceleri buna sebep olan doktora kin, öfke hatta nefret duyarken şimdi kendisine teşekkür ediyorum. O yaştan ergenlik dönemine kadar tam anlamıyla dibe vurmuş bir hayat yaşadım. O yıllarımın hemen her günü hastane ortamlarında,doktorların yanlarında geçti. Kesin çözümü olmayan ve ömür boyu kontrol altında olunması gereken bir rahatsızlık ve bunun yanında yine doktor hatası yuzunden yanı yanlış tedavı yuzunden fiziksel sorunlar...

Çocukluğun ne demek olduğunu biliyorum desem yalan söylemiş olurum.Saklambaş dışında çocuk oyunları nasıl oynanır en ufak bilgim yok. Okul çağlarında yaşanan dışlanmalar ve bilincimi kazandıkça,olan biteni idrak etmeye başladıkça beraberinde gelen psikolojik bunalımlar...

Hayat bu olmamalıydı yada bütün bunları yaşamak zorunda bırakılan kişi neden bendim?

Bilincimi kazanmaya başladıkça sorgulamalarda birbirini izledi.Bu süreç içinde okul hayatıma devam ettim.Adım atmanıza dahi izin vermeyen ağrılar,içinde bulunduğunuz durumdan dolayı yaşadığınız gelecek endişeleri ve devam eden sorgulamalar...Evet okul hayatıma devam etmek zorundaydım ama sonucta elıme kalan hiçbirşey olmayacaktı.Çektiğim ağrılardan ve fızıksel durumumdan dolayı iş bulma şansım çok azdı...

Öyle ya sürekliı mızmızlanan birini kım kabul ederdı kı?

Lise eğitimimi mecburi olarak yakın çevremızdekı meslek lısesınde aldım.Hocalarımdan birçok kez elimdeki deformasyondan sebep "sen grafik bölümünü yapamazsın" soylemlerini duydum.Herşey ve herkes sankı beni bitirmek ıcın ağız birliği yapmışcasına beni boğmaya çalışıyordu adeta.Bütün bunların ve daha nicesinin mücadelesini verirken rahatsızlığımdan dolayı gözümü kaybetme noktasına geldim.Meslek olarak grafik tasarımı seçmiş biri için bu felaketin ta kendisiydi.Artık tam anlamıyla dibe vurmuştum.Tanrı'ya ınancımı kaybetmiş,her günümü ve gecemı Tanrı'ya seslı sekılde ısyan etmekle geçirir olmuştum.

"neden?","niye ben"?

Artık varlığına dair ınancımı yıtırmıstım.Benım için Tanrı yoktu.

 Şimdi cevabı biliyorum.

HERŞEYİN TEK SORUMLUSU BENDIM.Evet, yanlış okumadınız SADECE BENDİM!

Her hafta hastane ortamlarından çıkmayan ben şimdi 6 ayda bır olmak uzere yalnızca iki doktorumun yüzünü görüyorum o da rutin kontrollerimde.Lise eğitimimi meslek lisesi grafik bölümünde aldım ve onur belgesi  alarak mezun oldum.Üniversite eğitimimi Kadir Has Üniversitesi  grafik bölümünde okudum ve Kadir Has Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Dönem Birinciliği ödülü alarak mezun oldum.Mezun olduğum yıldan itibaren 6 sene özel sektörde hizmet veren bir firmada grafik tasarımdan sorumlu olarak çalıştım. Bugün ise sektörün de öncü olan bir reklam ajansında meslek hayatıma devam ediyorum.

Ben hayatımı "önceki" ve "sonraki" hayatım diye ikiye ayırdım.Öncekı hayatında yalnız büyüyen Ayça'nın kendini ve bilinçaltını yenilediğinden beri bir sürü dostları var. Ve bugün...Harika bir hayatın tadını çıkarıyorum.Maddi ve manevi olarak her istediğimi elde ettim,geçmişin kötü deneyimlerini güzel anılara çevirdim."Keşke" kelimesini lügatımdan çıkardım. Önceki hayatımda Tanrı'ya inancını yitirmiş biri olarak şimdi her günüm ona teşekkür etmekle geçiyor ve ben diyorum ki ;Tanrı'm;bana yaşattığın ve yaşatacağın herşey için teşekkür ederim.

Şimdi ise sizi Çekim Yasası - Kuantum Düşünce - Reiki ve Bilinçaltınızla tanışmaya,hayatınızda başınıza gelen "sürprizler" in "mutluluklar" ın ve "farkındalıklar" ın çoğalması için adım atmaya davet ediyorum.

Hayat herşeye rağmen çok güzel,bu güzelliklerin keyfini sizlerde sürün istiyorum.

ARTIK UYANMA VAKTİ!

Sıfırdan başlayabilirsiniz ,HEMEN ŞİMDİ!

Sevgilerimle...
Ayça AKIN
http://www.aycaakin.com
https://twitter.com//aycakn

 

 

 

 
Toplam blog
: 43
: 5568
Kayıt tarihi
: 08.04.12
 
 

"HADİ CESARET" ve "YAŞAMAK ŞART" adlı kitapların yazarı olan Ayça Akın,16 Mayıs 1981 İstanbul doğ..