Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Başkan Türk kursiyerleri ziyaret etti...

Başkan Türk kursiyerleri ziyaret etti...
 

BAŞKAN TÜRK KURSİYERLERİ ZİYARET ETTİ...


Mersin Akdeniz İlçe Belediye Başkanı M. Fazıl Türk, Akdeniz Belediyesi ve Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü işbirliği ile yürütülen meslek ve beceri kurslarını ziyaret etti. Akdeniz Belediyesi Müfide İlhan Kurs Merkezi’nde gerçekleşen
ziyarette Başkan Türk, devam eden kurslar hakkında Mersin Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mustafa Özsoy ile birlikte eğitmenlerden bilgi aldı ve kursiyerlerin istemlerini dinledi.

Çeşitli branşlarda yılın 12 ayı sürdürülen kursların, hem kişisel gelişimlerini arttırması hem de aile bütçelerine katkı sunması açısından bir fırsat olduğunu dile getiren kursiyerler, düzenlenen kurslar için Başkan Türk’e teşekkür ettiler. El emeği göz nuru ürünlerini satabilecekleri bir alana da ihtiyaç duyduklarını, bu konuda Akdeniz Belediye Başkanı M. Fazıl Türk’ün kendilerine yardımcı olacağına inandıklarını dile getirdiler.

Kursların kapsamının arttırılacağını ifade eden Akdeniz Belediye Başkanı M. Fazıl Türk, özellikle Akdeniz’e yeni bağlanan beldelerde bu konudaki eksikliğin giderileceğine dikkat çekti. Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü ile işbirliği içerisinde kursiyerlerin ihtiyaçlarına yönelik kapsamlı bir çalışma yapacaklarını kaydeden Başkan Türk, “Kursiyerlerimiz hiç kaygılanmasın. Kurslarımızın kapsamı artarak devam edecektir. Özellikle ilçemize yeni bağlanan beldelerde bu konudaki eksikliğin bir an önce giderilmesi için gerekli çalışmayı yapmaktayız. Ayrıca,
bayanlarımızın bu kurslar neticesinde elde ettikleri becerilerini aile bütçelerine katkıya dönüştürmeleri için, ürettikleri ürünlerin satışının yapılabileceği alanlar oluşturma gayreti içerisinde olacağız. Ben bu kursların yürütülmesinde emeği geçen başta Mersin Halk Eğitim Merkezi müdürümüze, Halk Eğitim Merkezi eğitimcisi hocalarımıza teşekkür ediyor, kursiyerlerimize başarılar diliyorum” dedi.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..