Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '06

 
Kategori
Futbol
 

Başkanın gözüyle taraftar = para

Başkanın gözüyle taraftar = para
 

Evet başlıkta okuduğunuz gibi Sayın Kulüp Başkanımız Özhan Canaydın'a göre her Galatasaray taraftarı para demek. Tribünle ilgili yaptığı her açıklamada müşteri memnuniyetinden bahseden bu yönetim anlayışını, yıllardır kombine bilet sahibi olarak aşağıdaki soruları sormak istiyorum :

Sezon başında parasını peşin ödediğimiz koltuklarımız neden her maç pislik içindedir ?

Kulübünü gönülden seven bizim gibi taraftarlar, sezon başında kulübe sıcak para girmesi için kuyruklarda beklerken, her maç açık tribün tellerinden atlayanlara neden müdahale edilmemektedir?

Galatasaray Store'dan alışveriş yapmak istediğimizde neden resmi sitede lansmanı yapılan ürünlerden çalışanların haberi olmamaktadır?

Avrupa'da ülkemizi en iyi temsil etmiş takım olmamıza rağmen neden lisanslı bir çok ürünümüzün fiyat-kalite dengesi akıl almaz derecede kötüdür?

Sizin tabirinizle müşterinizin mekana giriş yolları ve kapıları neden bir hapishaneninkinden farksızdır?

Müşterinizden daha çok para kazanmanızı sağlayacak stadyum içi yeme/içme noktaları neden sağlık kurallarından çok uzaktır ? Uğur Dündar'ı bir gün stadımıza bekleriz, eminim ki Arena için bol bol malzeme bulacaktır.

Bu liste yukarıdakinden çok daha uzun.

Nasıl ki şirket çalışanlarını temsil etmeyen, onların arkasında durmayan bir yönetici başarısızsa , taraftarının rahatını düşünmeyen, müşterisine rakiplerinin sunduğu opsiyonları sunamayan bir kulüp yöneticisi de başarısızdır.

Bu müşteri hiçbir zaman markasını (takımını) terketmeyecektir , ama yeni müşteriler ve kaliteli bir müşteri topluluğu için anlayış en kısa zamanda değişmelidir ...

2007 Hedef 17 derken, 2007 ye yakışır hedeflerinde belirlenmesi dileğiyle ...

 
Toplam blog
: 22
: 870
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Nişantaşı Işık Lisesi, Yıldız Teknik Üni. Matematik Muh. ve İstanbul Bilgi Üni. MBA eğitim hayatımı ..