Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

22 Ekim '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Başkanlık seçimlerini kaybettik!

Başkanlık seçimlerini kaybettik!
 

Bizim kiz Baskanlik secimlerini kaybetti! Aron denilen bir arkadasi kazanmis!
Niye mi kaybettik?... Bizim kiza sorduk.

-Ben yabanciyim, anam babam dogru durust Ingilizce bile bilmiyor, zaten sizi de bu ulkeden atacaklar, beni niye secsinler? DEMEDI...

Dedi ki; "Aron benden daha hazirlikliydi. Cok iyi bir secim kampanyasi yuruttu..."

Biz ailece bu secim islerini sevdik. 1995 Yilinda da, Umut Biloxi Lise'si Baskanligi icin yarismisti.

VOTE FOR TURK! -TURK'E OY VERIN! diye dagittigi kartlari hala duruyor.

Vallahi ve billahi ucbin kusur mevcutlu okulda 40-50 oy farkla kaybetmisti.

Yagmur kac farkla kaybetti? Ogrenemedik.

Bulut'da ogrenci temsilciligi icin yarismisti!

-Umut, Bulut ve Yagmur ucu de birer yil Ogrenci Temsilciligi yaptilar.

Onlar secimlerle ugrasirken, Kanat da "Ekonomik Sorunlara Care Bulma" pesindeydi...

Biz ailece bu secim isini sevdik. Heyecanli oluyor.

Bakarsiniz; 25 yil sonra, Yagmur, bu sefer de, hem bir bayan hem de bir Turk-Amerikaliyi secin, diye Baskanliga kosar.

Abilerinin destegi ile...

Ne Baskanligi mi?
Birlesik Devletler...
Hangi Birlesik Devletler mi?
Amerika Birlesik Devletleri...

Siz gulun gulun...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..