Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Başkası...

Başkası...
 

mumsema.com


Kırılmış kalbime her bakakaldığımda, kendimi yalan dolanın içinde her bulduğumda, intikam almayı kendime yakıştıramayıp, pencere kenarlarında ağlaya ağlaya ‘Ben ilahi adalete güveniyorum’ diye sızladığımda… yine de intikam alma işini çok iyi kıvıran, karşısındakini çokta incitmeden, yaptığının farkına varmasını sağlayan, çok sevdiğim arkadaşım E. olmak istiyorum.

***

Şehir üstüme üstüme geliyor diye her bunaldığımda, Avustralya’ya çekip giden ablam olmak istiyorum…

***

Sorumluluklarım ağır bir yük gibi omuzlarımı acıttığında, beni tanıyanlar için, sokakta yanlarından geçip giden herhangi biri olmak istiyorum…

***

Aşkla çarpan kalbim her aldandığında, taş olmak istiyorum…

***
Korkularım çoğaldıkça, sokakta saklambaç oynayan çocuk olmak istiyorum…

***

Bu hayattan her bunaldığımda, roman kahramanı olmak istiyorum…

***
Zor günlerinde karşısındakinden vazgeçmeden, bir kez olsun ona sırtını dönmeden, destek olmaya çalışana, gücünü toparlar toparlamaz ihaneti tattıranın… Bir anlıkta olsa, aldattığı insan olmasını ve ağzında o acı tatla ‘Ben onun için üzülürken hem de’ diye ağlamasını istiyorum…

***

Küçük sorunlarımı her abarttığımda, aç uyumak zorunda kalan birisi olmak istiyorum…

***
Kanada’da yavru fok balıklarını, kafasına sopayla vurup vahşice öldürenlerin, bir kerede olsa o yavru fok balıklarının yerinde olmasını istiyorum…

***
‘Benim olmazsan seni kimseye yar etmem’ diyen katilin, hayatının baharında canına kıydığı genç kızın yerinde olmasını ve birine içinde aşkın kırıntısının dahi olmadığını anlatmanın ne kadar zor olduğunu ve bir hiç uğruna öldürülmenin nasıl bir şey olduğunu anlamasını istiyorum…

***

Zengin muhitlerde yaşayıp da, dünyayı oradan ibaret sananların, bir günde olsa gecekonduda yaşamalarını istiyorum…

***
Doğurduğu çocuğu; boğazlayıp öldüren, çöpe atan, bırakıp giden anne müsvettelerinin… çocuk aşkıyla yanıp tutuşan, bir küçük patik gördüğünde ağlamaya duran, sokakta elinde çocuklarıyla yürüyüp gidenlere içini çeke çeke bakan… Bir bebek için çok şeyden vazgeçmeye hazır birisi olmalarını istiyorum…

***

Bir anlıkta olsa insanların karşılarındakini anlayabilmelerini, ‘başkaları’ dediklerinin yerine kendilerini koyabilmelerini istiyorum…

 
Toplam blog
: 19
: 756
Kayıt tarihi
: 03.03.07
 
 

Neşeyle hüzün arasında volta atan, 1979 yılının 4 Eylül çocuğu, arkadaşlarımın arkadaşı, annemin ..