Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Başkası alınıyor

Başkası alınıyor
 

Başkası Alınıyor


 
Sinem meydan yeri kaynıyor harlı ocak
Gelmez çağırsam beri sevgili karlı bucak
O ezeli ben geri bilmiyor derli kucak.
 
Ben sana yazıyorum başkası alınıyor
Sonrası bozuyorum başkası ç/alınıyor.
 
Gözlerim melül süzgün bak dedim de bakmadın
Şiir heceden üzgün derin dedin akmadın
Cemalim aydan izgün selamını çakmadın.
 
Ben sana yazıyorum başkası alınıyor
Sonrası bozuyorum başkası ç/alınıyor.
 
Koşup dururum cana sevdanmış lakin yordu
Sen miydin deyip bana diyerek sakin sordu
Çekil birazcık yana el edip yakın durdu.
 
Ben sana yazıyorum başkası alınıyor
Sonrası bozuyorum başkası ç/alınıyor.
 
Gözlerimde tüterken ateşin düştü yaşa
Har bedenden iterken ben heder eşti aşa
Hayalinde yiterken hatıran pişti başa.
 
Ben sana yazıyorum başkası alınıyor
Sonrası bozuyorum başkası ç/alınıyor.
 
Anlat anlat yoruldum bak bir varmış da yokmuş
Biraz dinle buruldum kime sarmış da çokmuş
Saat gibi kuruldum sadak yarmış da okmuş.
 
Ben sana yazıyorum başkası alınıyor
Sonrası bozuyorum başkası ç/alınıyor.
 
 
İzgün. iyi güzel, akıllı, adaletli
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..