Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Başkaydın

Başkaydın
 

Hayat seninle güzeldi

Seninle varolmuştu herşey

Gülüp geçtiğim gerçeklere

Seninle bakıpta ağlamak

Seninle beraber yaşamaktı


Bana yaşam veren nefestin sen

İçime çektiğim hayattın

Keşke, yavaş yavaş solusaydım seni

Keşke, bir kere de bitirmeseydim

Yavaş yavaş, doya doya

Çekseydim seni içime

Yeniden tekrar tekrar solusaydım


Artık yoksun

Beni, yalnızlıkla başbaşa bıraktın

Günlerdir nefes alamıyorum

Nedenini soranlara

Cevap veremiyorum

Bilmiyorum

Galiba, yavaş yavaş

ÖLÜYORUM...

E.Ö. 22-04-2000

 
Toplam blog
: 17
: 724
Kayıt tarihi
: 16.04.07
 
 

Gazi Üniversitesi Uluslararası İlişkiler bölümü 2005 mezunuyum. Şu anda Isparta'da yaşamaktayım..