Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '07

 
Kategori
Yolculuk
 

Başkent' e yolculuk

Başkent' e yolculuk
 

Cumartesi... .01:00 da servise binildi ve 03:00 sularında otobüs harekete geçti. Sessizdi içerisi. Konuşmak istiyordum birisiyle, herhangi bir konu farketmezdi. Yeter ki paylaşalım. Yanımda yaşıtım bir bay vardı. Sevgilisiyle mesajlaşıyordu. Yüzünde hafif bir tebessüm. Belkide Aşti'de nasıl karsılanacığını anlatıyordu kız. Peki beni kim karsılicaktı ? Bir an düşündüm. Hiçkimse. Peki neden gidiyorum ? bilmediğim, tanımadığım bir şehire, farklı atmosfere...inanın bilmiyorum. Aileni karsına almama değer miydi ? Değiyormuş demek ki. 4.5 saatin sonunda Aşti'nin buz gibi soğunu yedim. Hafif bir kahvaltı ardından Kızılay'da aylak aylak yürüyüş.

Sakin bir pazar. Ankara daha yeni uyanıyordu. Kızılay yürüyüşü bittikten sonra Sakarya caddesi'nide gezmemek olmaz :) Öğlen olmuştu. Gelme sebebim olan Anıtkabir'i gitme zamanı gelmişti. Metro acaip kalabalıktı. Tandoğan'da inilip, yokuş yukarı çıkıldıktan sonra Ata'mı görebiliyordum. İstiklal kulelerini selamladıktan sonra mozalenin bulunduğu merdivenleri ağır ağır cıkıyordum.

Aman Allahım.Duygularıma hakim olamıyor, damlayan yağmurlara engel olamıyordum. Fotoğraf merakı içindeki insanlardan yer bulup duamı ettikten sonra halime tekrar tekrar şükrettim. Geri dönüş yaklaşmıştı..17:00'de İstanbul beni çağırıyordu. Sen bizimsin diyordu.. Ne işin var oralarda ? doğru diyor. Ne işim var burada ? Kimsem yok..Nereye kadar sürecek böyle. .....Sıra Sakarya'da belki orada birileri karsılar..

 
Toplam blog
: 2
: 686
Kayıt tarihi
: 19.09.06
 
 

23.11.1987 Kadıköy doğumluyum. Sakarya Meslek YüksekOkulu Makine resim konstrüksiyon bölümünü 1.olar..