Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '12

 
Kategori
Basketbol
 

Basketbolumuzun umut çırpınışları… Portekiz 69 – 79 Türkiye (08/09/2012)

Basketbolumuzun umut çırpınışları… Portekiz 69 – 79 Türkiye (08/09/2012)
 

Basketbol milli takımımızın Portekiz maçında da diğer maçlarında olduğu gibi sinirimizden tırnaklarımızı kemirdik… Tamam, sonuç olarak maçı 10 sayılık bir farkla kazandık… Ama maçı canlı canlı izleme imkanı bulanlar, bu sonuç için sevinecek hiç bir sebep bulamayacaklarını adları soyadları misali bileceklerdir…

Grubumuzun puanı olmayan ve kalite olarak diğer tüm takımlardan fersah fersah geri bir düzeydeki Portekiz karşısında maç boyunca öldük öldük dirildik… İlk çeyrekde 21 – 17 de geride olmayı geçtim, dakikalar geçse de bir türlü diş geçiremedik Portekiz ‘ e…

Son dakikalarda dsahi oyun hep ortadaydı… Bitime 5 dakika kala 59 – 59 idi skor… Varın gerisini siz düşünün… Öylesine bir acz içindeydik oyunda… Bir çuval inciri berbat etme yarışıydı bizim oyunumuz…

O sebeple sevinmedim hatta büyük bir kaygı kapladı içimi… Basketbola gönül vermiş bir nesli hayalkırıklığına uğratmak üzere olduğumuzu düşündüm ve çok üzüldüm… Umarım haksız çıkarım sözlerimde ve kıl payı da olsa katılabiliriz Avrupa Şampiyonasına…

İşte maçın önemli anlarını bulabileceğiniz özetin video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/basketbolumuzun-umut-cirpinislari-portekiz-69-79-turkiye-08092012-ozetin-videosu-dahil/#.UFUPLHaQHmE

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..